Довиждане 2013! Здравей 2014!

Здравейте!
Ето, че дойде и периода за слагане на край и поставяне на ново начало.
Довиждане 2013! Беше си трудна година. Много проблеми ми донесе без съмнение - в учението, работата и семейството. Но ми донесе и много нови приятелства, а също така поднових и стари. Но най-съм щастлива, че дядо ми е все още с нас.
С удоволствие те изпращам и се приготвям за новата година.
 Здравей 2014!
Не мисля да правя много големи планове за теб, както съм правила в предишни години. Не, смятам единствено каквото и да се случи да те направя невероятна. И ще го направя. Човек сам прави дните си невероятни и аз смятам да направя точно това.
Честита Нова Година! Дано ни донесе много поводи за усмивки! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование