Едно малко чудо

Здравейте на всички!
С предстоящите празници вярата в чудесата и в добротата на хората се засилва във всеки един от нас. Аз лично колкото и да се разочаровам от хората, точно през този период от годината се оказвам малко или много приятно изненадана от човешкия вид и малките чудеса, на които сме способни. Например вчерашният ден беше точно такъв - ден за малко чудо.
Имам си един определен маршрут, по който си вървя за работа. Просто няма как да се промени, защото е единствената възможност за да стигна до там. Въпросната ситуация се разви на моста преди стадион Черноморец в Бургас. Редовно минавам по този мост както споменах. Обикновено по този маршрут няма много хора, но точно днес ми направи впечатление една група млади момчета, тинейджъри, които се бяха струпали там. Причината беше едно заклещено куче. Момчетата стояха там и се чудеха как да му помогнат. Спрях се да видя каква е ситуацията по-отблизо. Въпреки, че бързах за работа не можех да ги подмина просто така. Кучето беше изплашено, но беше много мило. Обадих се на 112 и от там ми казаха, че ще пратят пожарната. Докато чакахме ми се обадиха от Дирекция "Околна среда" Бургас. От там ми казаха, че техен екип ще се погрижи за кучето и да не се безпокоя. Попитах ги колко време ще им отнеме за да дойдат, ако нямаше да се бавят щях да ги изчакам, но за съжаление, жената ми каза, че може и да се забавят. Но ми каза, че ако има възможност веднага ще се свърже с мен за да ме уведоми как е кучето. Беше ми много гузно, че трябва да оставя кучето. За късмет обаче децата, които чакаха с мен решиха да останат. Дадох на едното момче телефонният си номер, за да ми се обади веднага и да ме увери, че кучето е добре.
Отидох на работа и за колегите ми беше очевидно, че съм много притеснена. Гледах да съм заета с нещо за да минава времето по-бързо ако се наложи да чакам доста време телефонът да звънне. Но вярвате или не, чакането продължи само 10 минути. Неочаквано наистина от Дирекцията "Околна среда" ми се обадиха и ми казаха, че кучето вече е измъкнато и е добре. Очевидно още трима души са съобщили за него. След още 2 минути получих СМС от момчето, на което оставих телефонния си номер за обратна връзка. В него той ми съобщаваше, че животинката вече е добре. С две потвърждения, че кучето е добре, денят ми вече беше много по-добър.
Очевидно има хора, които наистина си вършат работата по възможно най-бързия начин и полагат старание да помогнат на тези, които са в беда.
Съжалявам, че не мога да ви предоставя снимки преди и след. Ситуацията и емоциите оказаха голям ефект върху мен и децата и само кучето беше от значение.
Още веднъж благодаря на Дирекция "Околна среда" Бургас за бързата им намеса. Благодаря и на младежите, които с риск да им пишат неизвинени отсъствия в училище останаха да чакат помощта и ме уведомиха за щастливия край на тази неприятна случка веднага. Наистина тези момчета ми доказаха, че сред младото поколение на България има и добри хора, а е също така ясно, че в България има и хора, които гледат сериозно на всяко живо същество и си вършат съвестно работата.
Ето това са чудесата - малките добрини, които стига да поискаме можем да извършим всеки ден.
Още веднъж: Благодаря!
  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/11443355/?claim=mxx7gm8ky2b">Follow my blog with Bloglovin</a>

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование