Pinks кутия Декември - Зимна приказка

Здравейте на всички!
Дойде ли средата на месеца трябва да сме подготвени за Pinks кутията. Този месец май всички очаквахме една хубава двойна кутия. Е, кутията не е двойна, но все пак, ако трябва да съм честна останах приятно изненадана. Направо започвам.
Не може да се види хубаво от снимката, но кутията си е както винаги- бяла с розовото им лого отгоре. Този път обаче има и нарисувани снежинки по нея. Съжалявам, че не се виждат добре. Снимките са направени с мобилния ми телефон, но смятам през 2014г. да се сдобия с един хубав фото апарат, стига да имам възможност.


1. Мостри на Vichy Teint Ideal 2 x 1 ml. - тези мостри са 25 нюанс и май ще ми дойдат малко тъмнички. Ще ги дам на сестра ми. Тя винаги е имала повече тен от мен.


2.Детска картичка от ателие "Прегърни ме". Ателието работи с деца в неравностойно положение и определено ще си сложа картичката на хубаво видно място. Евала на Pinks! Много се радвам на такива дейности и мероприятия. И вижте само колко е хубава. Няма как да не се усмихнеш на такава творба.
3. Разделител за книги на издателство "Кръгозор" - това ще ми влезе в употреба. Обичам много да чета и обикновено си отбелязвам страниците с някоя визитна картичка.


4. Възстановяващ балсам за коса Phytobaume 50 ml. - между този и другия за обем, предпочитам този. Моята коса и без това си има обем. Ще напиша отзив веднага щом ми влезе в употреба.


5. LIERAC Initistic флуид 10 ml. - този продукт определено не е за мен. Още ми е рано за толкова драстични продукти в борбата с бръчки, но пък майка ми много се зарадва на него. До момента във всяка една кутия на Pinks, която съм си поръчала, е имало и нещо за нея. И винаги е доволна от съответните продукти.


6.Сапун Au Lait на Scottish Fine Soaps, кремообразен тройно пресован 25 гр. Останах доволна от бутер мострата за тяло. Беше с приятен и нежен аромат и беше доста траен. Ще дам шанс и на сапуна.



7. И стигнахме до любимите ми - Burberry Body 2 ml. мостра. Ухае прекрасно.


8. И втората мостра е на парфюма на Giorgio Armani Si 1.5 ml. - определено това ми е любимото от цялата кутия. Всеки човек отразява определен аромат по различен начин, за това толкова се радвам, че този ми стои много добре. Приятен, нежен и не е прекалено дързък. Определено отговаря на критериите ми за парфюм.


9. Балсам за устни на Wet' N' Wild с аромат на череши - 7.5 гр. оригинален размер. Пробвах го и не е за мен. Няма успокояващия ефект на балсама, който използвам в момента. Но придава приятно лек червеникав цвят на устните. Сестра ми обаче си го хареса и реших да й го подаря. Очевидно при нея има по-приятен ефект отколкото при мен.



Лично на мен ми допадна кутията този месец. Особено мострите на парфюми. Винаги много им се радвам. Кутията може и да не е двойна, поне според мен, но щом имаше по нещо дори и за майка ми и сестра ми, определено съм доволна.
А какво е съдържанието на вашите кутии и харесва ли ви?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование