50 неща, които искам да направя!

Здравейте, уникални!
Напоследък попаднах на много публикации на българските блогърки с техните 50 мечти и цели. Реших и аз да се включа в тази уникална "верига". За идеята трябва да благодарим на Ади. Нейна е заслугата всички ние да споделим тези уникални наши мечти и така да открием колко много общи неща имаме.
Ето ги моите 50 цели, които искам да направя тук, докато съм на този свят:

1.Да се влюбя (слагам го на 1-во място, защото досега не съм се влюбвала истински).
2.Да имам моя собствена библиотека (вече работя по този въпрос).
3.Да се науча да карам колело.
4.Да посетя Ню Йорк.
5.Да гледам мюзикъл на Бродуей.
6.Да отида на палатка.
7.Да присъствам на седмицата на модата в Ню Йорк
8.Да имам свой собствен дом някой ден.
9.Да посетя Лондон. (Тази година това ще се случи, ако нещо не се обърка, не дай си Боже).
10.Да напиша книга. (А може и повече от една. :) Кой знае!)
11.Да науча няколко езика - за предпочитане е поне единият да е японски.
12.Да участвам в маратон.
13.Да скоча с бънджи.
14.Да спра да се интересувам толкова от чуждото мнение.
15.Да се науча да работя с шевна машина.
16.Да си намеря работа, която наистина ми харесва и ме прави щастлива.
17.Да отида в Рио де Жанейро за карнавала.
18.Да се кача на механичен бик.
19.Да се науча да карам ски.
20.Да си направя татуировка.
21.Да се запозная с Дженифър Лоурънс. (Много е естествена.)
22.Да заведа майка си и сестра си на уникална околосветска екскурзия.
23.Да се запозная с Бето Перез, създателят на Зумба.
23.Да стана приемен дом за изоставени/бездомни животни.
24.Да прочета книга на Елиф Шафак.
25.Да направя филм по любимия си роман "Дюн" на Франк Хърбърт. (Никоя от версиите до сега не ми е харесала особено много.)
26.Да ми нарисуват портрет.
27.Да завърша висшето си за бакалавър.
28.Да запиша и завърша магистратура "Журналистика".
29.Да изкарам шофьорски курс. (Все някой ден ще ми се наложи да карам кола.)
30.Да се усъвършенствам в готвенето.
31.Да посетя Лас Вегас.
32.Да се наслаждавам повече на живота.
33.Да се отърва от всички неща по Счетоводство - учебници, помагала, тетрадки с упражнения, казуси и задачи. Зареждат ме само с негативна енергия.
34.Да живея пълноценно без страх.
35.Да спра да се оправдавам за решенията и действията си.
36.Да участвам във флашмоб.
37.Да пиша за списание VOGUE.
38.Да присъствам на среща на българските блогъри. Знам, че съм нова, но много бих желала да се запозная с всички.
39.Да бъда майка. Няма да е лесно, но ще си струва. Но има време още за това.
40.Да бъда баба, уникално яка баба. Но и за това има време. :D Много време.
41.Да видя седемте чудеса на света.
42.Да медитирам.
43.Да изпея нещо в стил "А капела" на голяма сцена.
44.Да изкача някоя висока планина.
45.Да се маскирам като някоя героиня на Дисни за Хелоин.
46.Да яздя камила.
47.Да посетя някой красив екзотичен остров и по цял ден да се люлея на хамака с чаша освежаваща ментова лимонада в едната ръка и приятно четиво в другата.
48.Да отида на уроци по кайтсърфинг.
49.Да отпътувам за някое далечно място сама.
50.Да намеря човека, с който ми е писано да остареем заедно.

Това са моите 50 желания. Много ми се иска да изпълня по-голямата част от тях. А ако трябва да съм честна ми се иска и да добавя и още няколко. Но това ще стане по-нататък. За момента толкова.
А какви са вашите желания и мечти? Сигурна съм, че всички имаме много повече общи неща от колкото си мислим. Убедих се и продължавам да се убеждавам в това.

Коментари

  1. Доста сходни имаме:) Но това с пеенето на голяма сцена... не, не и не за мен, хаха

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование