Февруари - месец на Зумба!

И ако за едни Февруари е месецът на любовта, за мен той е месецът на Зумба.
За втора поредна година се сдобих с карта за неограничен брой посещения на часовете по Зумба при страхотната инструкторка Мария Аврамова. Лично за мен тя е най-добрата в Бургас!
Посещавам нейните тренировки вече втора година подред и след всяка една съм заредена с толкова положителна енергия, че дори не мисля за проблемите, с които съм се сблъскала през деня. Картата важи за всеки един спортен център или танцово студио, където тя провежда часовете си.
Както споменах по-горе взех си за втори път такава карта. Миналата година също си я купих и не съжалявах изобщо. Едно че ми спести много пари, но също така успях да вляза и в най-скъпия фитнес център в Бургас, където ако нямаш членска карта едно посещение е 20лв. Възнамерявам през целия Февруари да се отдам на Зумба занятията.

А какво е Зумба? На този въпрос мисля, че вече всички знаят отговора, но все пак реших да дам едно малко напомняне.
Зумба е фитнес танц, създаден от колумбийския танцьор и хореограф Алберто "Бето" Перез през 90-те години на 20 век.
Съчетава елементи на танци, аеробика и фитнес. Най-вече преобладават движенията от самба, меренге, салса, хип-хоп и дори индийски ритми (моите любими). Може би най-интересно е как възниква идеята за Зумба. По време на един от класовете си по аеробика Бето Перез забравя да вземе касетата с музиката за тренировките и решава да импровизира с касетите си със записи на традиционна салса и меренге. Забелязва, че хората са се забавлявали много повече от предишните часове. И така възниква идеята за Зумба - да тренираш без да имаш чувството, че тренираш. Топиш излишните килограми и в същото време се забавляваш. Е, какво по-хубаво от това. А най-хубавото е, че няма грешки. Просто всеки има свои неочаквани уникални соло моменти!
Лично аз си умирам от нетърпение цял Февруари да Зумбирам. И ако и Вие като мен сте със статус "single", СПОКО! Не е болка за умиране. Това, че сме сами не означава, че сме самотни. Имаме семейството си, приятелите си и Зумба еуфорията в душите ни!

И за финал ето и видеото, което ме запозна със Зумба!


Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!