6 Things That Make Me Happy!

Здравейте, прекрасни!
Реших да започна седмицата като се включа в тага "6 неща, които ме правят щастлива". Неделята не беше особено приятна и си мисля, че точно в момента ми е необходимо да се сетя за нещата, които ме карат да се усмихвам. А ето и моите 6:
1. Танците.
Когато танцувам усмивката просто не слиза от лицето ми, а ежедневните грижи остават на заден план. Дори приятелите ми казват, че буквално се преобразявам.
2.Готвенето.
Макар и да не съм най-добрата готвачка на света и като вземем предвид, че се уча от скоро да готвя, а и ми остава малко време за това, съм забелязала, че когато готвя се усмихвам непрестанно. Дори си пея всякакви различни весели песнички. Наистина трябва да го правя по-често.
3.Писането.
Ако сте чели най-първия ми пост знаете, че бях загърбила писането преди години и се занимавах с нещо, което ме доведе до депресия. Писането ме прави много щастлива. То се превърна в нещо като терапия за мен през последните няколко месеца и ми помага да не губя дух. Затова мога да добавя тук и блога си.
4.Пазаруване (шопинг)
Дали ще си купя нещо on-line или по старомодния начин с обиколка по магазините, факт си е, че обичам да пазарувам. Онова чувство на нова придобивка ми действа толкова зареждащо с положителна енергия. Е, гледам да не прекалявам, защото си имам и други разходи.
5. Книгите.
Любовта ми към книгите се прояви особено силно, когато бях на 13г. За това трябва да благодаря на баща си. Един ден просто изключи телевизорът и ми сложи в ръцете "Винету" на Карл Май. И от първия том продължих към втория, и третия и т.н. Книгите наистина са богатство.
6.И за финал моята прекрасна Сара.
Сара определено е повод за усмивки. Не мога да намеря точните думи за да ви опиша колко си я обичам и колко много щастие носи на мен и на семейството ми. Просто ще кажа, че тя не е домашен любимец, а член на семейството.
Тагвам всички - блогъри, читатели, случайно минаващи през блоговете, всички.
Винаги има повод за усмивка!

Коментари

  1. Сара е просто прекрасна! ♥
    Радвам се, че и ти участва в тага :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! И аз се радвам, че се включих. :*

      Изтриване
  2. Прелестна Сара <3
    Нямаше как да не го кажа :)))
    Прекрасни са поводите ти за щастие, и за готвенето - бъди сигурна, че ще задобрееш мноооого бързо :))) Всичко е въпрос на тренировки <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, винаги съм казвала, че всичко е въпрос на практика. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!