Pinks кутия Март 2014

Здравейте, прелестни дами!
Дойде време и за мартенската кутия на Pinks. Прочетох доста недоволни коментари относно тази кутия за кой ли път, но всеки сам си преценява сам за себе си. А ето я и моята кутия за месец март.

1.Крем за ръце с мляко TianDe, оригинален размер. По опаковката и надписите се разбира, че е руски крем. За първи път чувам за тази марка. Кремът е много лек и приятен като усещане. Има и наистина много приятен аромат. А тъкмо имах нужда и от нов крем за ръце.
2.Балсам за след бръснене NUXEMEN, 2 ml. Е, това определено не е за мен. Нямам си и половинка на който да го дам. Изобщо не знам какво ще го правя.
3.Молив за очи Mega Chrome на Wet'n'Wild, оригинален размер. На мен ми се падна тъмно синия - Sterling Blue. От известно време исках точно такъв. Моливът беше запечатен, когато отворих кутията. Така че мисля, че е срокът му на годност не е изтекъл. Но ако греша, моля да ми пишете. Повече за този продукт когато го изпробвам.

4.Шампоан за коса Arran Aromatics 50 ml After the Rain. Ако трябва да съм честна не си умирам да го тествам най-вече заради аромата му. Напомня ми за онези кремове за бръснене Каро, ако си спомняте. Но кой знае какъв ефект ще има. Повече като го изпробвам.
5.L'Oreal Infalliable 24H Stay Fresh 2 ml. Уви, и това не е за мен. Нюансът на този ФДТ е прекалено тъмен за моята кожа. Още един подарък и за сестра ми.
6.Два продукта от Uriage:
Isoliss Fluide, Uriage 5 ml. Този флуид е тъкмо за моята комбинирана кожа. Аз все още нямам бръчки, но ми е време да си намеря продукт за борбата с първите такива. Рано или късно ще се появят. Този идва тъкмо на време за да го пробвам.
Isoliss Eye contour, 3 ml. Този продукт е предназначен само за околоочния контур. И той като горния продукт е  предназначен за борбата с първите бръчки.
8.Sephora Instant moisturizer 2 ml. Ще си призная и ще ви кажа, че досега не съм използвала продукти на Sephora. За съжаление не се предлагат в Бургас, до колкото знам. И за това се радвам на мострата.
9.Sephora Smoothing Primer 1.5 ml. И на тази мостричка се зарадвах. Надявам се някой ден, скоро, Sephora да имат магазин и в Бургас.
10.Тази пила за нокти не знам защо са решили да я сложат, но и тя ще ми влезе в употреба.
В заключение - не съм разочарована от мартенската кутия. Но все пак винаги може да бъде и по-добре.
А вие доволни ли останахте от вашите кутии?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование