Един уникален Zumba Master class

Здравейте, прекрасни дами!
Надявам се и вашия 8-ми март да е бил прекрасен точно като моя. Лично аз започнах да го празнувам още на 7-ми. И както се досещате явно от заглавието, започнах да го празнувам със Зумба. Нека мине по същество.
На 7-ми март март в Бургас гостуваха трима уникални Зумба инструктори - румънката Адела Якоб и супер енергичните американци The Brutez. The Brutez провеждат в момента своето европейско турне и първата им спирка беше България, Бургас. Адела е идвала и преди в България. По мое лично мнение на нея най-много и прилягат хип-хоп ритмите. Хореографиите й са уникални. Този път класът започна с нея, а след около половин час или малко повече се присъединиха и The Brutez. През тези два часа Зумба ритми настроението изобщо не спадна. Инструкторите дори слизаха от сцената и танцуваха с участниците в "Зумба маратона". Не мисля, че някой е останал разочарован. Цялата вечер беше заредена с много положителна енергия, страхотни танци и супер ентусиазъм.
А ето и някои снимки за да придобиете представа за какви инструктори става дума.




Определено през цялото време на тренировката си мислех, че The Brutez не са Зумба инструктори, а по скоро някои баскетболисти от NBA.
Цялото събитие стана факт благодарение на бургаските инструктори Мария Аврамова и Щерион Камбуров.
И въпреки, че тази седмица очевидно се очертава да е доста дъждовна, Ви пожелавам да си намерите много поводи за усмивки! :) Също така ще ми е приятно да разбера как прекарахте 8-ми март. :*

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!