Нови покупки 1 част Април 2014

Здравейте, прелестни!
Последният ми пост за нови придобивки беше преди месеци и реших, че ми е време да споделя с вас новите ми покупки за този месец. Ще ги представя в две части, защото месеца още не е свършил и предполагам, че все ще ми хрумне да отида пак на шопинг. Извинявайте, че на някои продукти ще дам приблизителна цена. Просто не запазих бележките и не мога да се сетя колко струваха с точност.
1. Матиращ тоник против черни точки Essence pure skin. Този тоник е на принципа на матиращия тоник на Avene. Трябва да го разклатиш за да се смеси тоника с матиращата пудра. Разликата с Avene е, че тук трябва да разклатиш малко по-силно, защото пудрата доста се утаява на дъното. Харесва ми, че не съдържа парабени и нямам никакви алергични реакции. Бих го определила като добър продукт
Цена: Към 5.00лв.



2. Активен втвърдител за нокти Perfect. На работното ми място сезонът започна вече официално, а с това идват и многото задачи и забързаното ежедневие. Все върша нещо с ръцете и ноктите ми започнаха да се чупят. Купих си този втвърдител по съвет на приятелка. За момента мога само да кажа, че става и за основа за лак и съхне много бързо.
Цена: 2.98лв.


3. Коректор Essence. И този продукт го купих по съвет на приятелка. Цветът, който взех е 06 Matt Ivory. Ако не се лъжа този коректор е подходящ за комбинирана към мазна кожа. Използвам го само за малките недостатъци на моменти, които ми се появяват. Пасва си много добре с моят тен.
Цена: 3.79лв.



4. ФДТ Bourjois healthy mix serum номер 52 Vanilla. Ако все още не сте разбрали Bourjois пуснаха и този месец всички фдт, bb кремове и cc кремове на промоционална цена. Понеже времето се затопля реших да се спра на този, защото ми се струва че е по-лека формула. Според описанието е подходящ за смесена към мазна кожа. Ухае много приятно и не съдържа парабени. Но няма слънце-защитен фактор.
Цена: 16.99лв.


5. Хидратиращ почистващ гел за лице Bioten с екстракт от дюля. Подходящ е за нормална и комбинирана кожа. Гелът ухае приятно и не съдържа парабени, но не го усещам толкова ефективен като други, които съм ползвала. Не бих го определила като лош, но не ми е избило акне и съм доволна от това.
Цена: 5.90лв.



6. EOS балсам за устни. За този продукт съм писала повече тук.
Цена: 14.00лв.


7.Червило Rimmel Moisture Renew 130 цвят Oxford St. Fuchsia. Усещам това червило чудесно на устните си. Не ги изсушава, хидратира ги и стои прекрасно. Веднага се влюбих в този цвят. Идеално е за пролетта.Но имам няколко забележки. Има аромат като червилата, които едно време бабите и майките ни използваха. Това малко ме връща в детството, когато дебнех тайно да си сложа от червилото на мама. А другият минус е, че съдържа 4 парабена. Това беше една импулсивна покупка и съвсем забравих да видя съдържанието му. Както споменах по-горе, вината е на цвета на това червило. Толкова е розово. На снимките не може да се види, но си е направо бонбонено розово. Дами, четете внимателно съставките!
Цена: Към 10.00лв.




8. Червило Clinique All Heart. Това червило си го взимам за втори път с удоволствие при това и то отново благодарение на сп. "CRAZIA". Вярно, че беше в мартенския брой, но го купих към 1-ви или 2-ри април. Трайността му не е кой знае колко голяма - към 4 часа. Веднага след като се наобядвам и вече го няма, но цветът лично на мен ми допада. Все пак червеното червило винаги си е класика.



9. Червило Golden Rose Velvet Matte 06. Нямаше как след всички хвалби, които изчетох за тези червила да не се сдобия и аз с едно. И понеже този сезон са модерни оранжевите червила се спрях на номер 06. Лятото идва и защо да не сложим някое и друго по-крещящо червило?! А ако ви кажа само какво впечатление прави на мъжете това червило! Сериозно, не го бях очаквала.



А ето тук съм ги снимала един до друг за да придобиете малко представа какво всъщност представляват. Горе е Golden Rose, след него е Clinique и накрая е Rimmel.


Три червила за по-малко от месец?! Май прекалявам.
Ако снимките не са много сполучливи, това е защото снимах вечерта, за което ви се извинявам. Излизам от вкъщи в 8:00 часа и се прибирам в 19:00, а понякога и по-късно. Но съм се решила да си купя хубав фото-апарат или камера за да са ми по-сполучливи снимките. Ако можете да ми препоръчате модел и марка ще съм ви много благодарна.
Това са моите покупки за сега този месец.
Споделете и вие Вашите последни покупки в коментар или пост - козметични и модни. С удоволствие ще ги прочета.
И се усмихвайте! :*

Коментари

  1. Здравей и аз загледах матиращия тоник на Essence,както и 4в 1 почистващия гел.Все още се чудя какво да си купя.Бих искала да направиш едно по-подробно ревю.А относно нови придобивки може да надникнеш в блога ми и да погледнеш какви са те :)
    Поздрави Таня от Lavender Beauty

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямаш грижи. Започвам веднага ревюто. И с удоволствие чета блога ти. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование