#Lin100happydays 1-ва седмица

Ето че вече цяла седмица поствам в Instagram профила си моите причини за усмивки за всеки един ден. Невероятно е понякога какви малки и простички неща могат да предизвикат на лицето ни усмивка.
И ето как протече първата седмица:
Ден 1 - Спестовната ми книжка. Харесва ми мисълта, че си заделям за черни дни.
Ден 2 - "Веселата Вдовица". Прекрасна оперета, за която писах повече тук.
Ден 3 - Закуска "Лъвче". Тази снимка я видях във Facebook и нямаше как да не й се усмихна.
Ден 4 - Джентълменът. Моя приятелка нарисува този очарователен господин и ми го изпрати по Viber. Приповдига ми настроението след като някой ме е ядосал.
Ден 5 - Мария Аврамова, моята зумба инструкторка. Мария беше на зумба конференция в Германия и тази седмица се върна.
Ден 6 - Моята Сара. За Сара вече съм говорила в тага "6 Things That Make Me Happy!", но каквото и да кажа за нея пак няма да е достатъчно за да опиша каква радост носи на всички у дома.
Ден 7 - Маргаритки. Онзи ден както се прибирах минах както винаги през градинката до нас и като видях тези маргаритки (поправете ме ако греша) нямаше как да не се усмихна.


Надявам се, че тези мои поводи за усмивки са накарали и вас да се усмихнете.
Много ще се радвам да разбера вие на какво се усмихвате.
:*

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование