TAG: TMI

Тагът TMI (too much information) е навсякъде. Днес попаднах на тага на Iris Shades Blog от Зори, която тагна всички и реших и аз да се включа. И въпреки, че съм затрупана със задачи на работа, не знам как успях да намеря време да се включа в тага. Тагвам всички с огромното желание да прочета вашите TMI.

1.С какво си облечена?
Анцунг.

2.Някога влюбвала ли си се?
Като си направя равносметка, не

3.Имала ли си тежка раздяла?
Раздяла не, но лош опит да.

4.Колко си висока?
167 см.

5.Колко тежиш?
Може би 58 кг.

6.Татуировки?
Все още не.

7.Пиърсинг?
Не. Не е за мен.

8.Любим сериал?
Friends - култов сериал, How I met your mother, Will & Grace, От местопрестъплението: Маями. Имам и други, някои от които в момента следя с интерес.

9.Любими групи?
Queen, ABBA, Daughtry, Nickelback, The Script и още има.

10.Нещо, което ти липсва?
Една от най-добрите ми приятелки е вече почти година в Шотландия и много ми липсва. С нетърпение чакам да се върне у дома.

11.Любима песен?
Много са, но тези дни гледах един прекрасен мюзикъл на Гершуин с Одри Хепбърн и просто се влюбих в тази песен. Малко е старомодно, но на мен ми харесва. :)

12.На колко години си?
26.

13.Зодиакален знак?
Лъв!

14.Качество, което търсиш у партньора?
Уважение.

15.Любим цитат?
"Страхът е най-големият враг на човека." Ако не греша, това беше китайска поговорка и с годините се убедих, че е много вярна. Има и други мисли и фрази, които много ме стимулират в дадени моменти, но този ми е любим още от както бях на 14 години.

16.Любим актьор?
Ох, колко са много! Том Хидълстоун, Колин Фърт, Джони Деп, Лиъм Нийсън, Юън Макгрегър и др.

17.Любим цвят?
Синьото, но от известно време много ме влече всичко лилаво и розовото.

18.Шумна или тиха музика?
Зависи от момента и настроението.

19.Какво правиш, когато си тъжна?
Пиша. Тогава ми идва музата и после пак съм щастлива.

20.Колко време ти отнема да се изкъпеш?
Около 30 минути, може и повече.

21.Колко време ти отнема да се приготвиш сутрин?
До 30 минути, може и по-малко.

22.Участвала ли си някога в истински бой?
Ако става дума за сбивания в училище, да.

23.Нещо, което те привлича у мъжете?
Доброто възпитание и чувството за хумор.

24.И нещо, което те отблъсква?
Простащината. Зори, за съжаление всеки ден общувам със "селски кочове" на работа.

25.Защо започна да пишеш блог?
Блогът е един вид терапия за мен. Помогна ми страшно много и не само защото аз го пиша и това ми доставя удоволствие, а защото и вие го чете.

26.Какви са страховете ти?
Имам някои фобии, но те ще си останат за мен.

27.Последното нещо, което те накара да плачеш?
Близък човек ме обиди много жестоко.

28.Последния път, когато каза "Обичам те" на някого.
Преди малко на Сара.

29.Какво значи името на блога ти?
Lina's favorites - Любимите на Лина. Мисля, че сменях името три пъти и накрая реших да го оставя така. Пиша за всичко, което ми харесва или намирам за интересно.

30.Последната книга, която прочете?
"Хептамерон" на Марго Дьо Навар. Авторката е искала да напише сборник с любовни разкази като тези от "Декамерон" на Бокачо, но истински истории, а не измислици. Но за съжаление стига само до осмия ден с разкази.

31. Последният сериал, който гледа?
Game of Thrones.

32.Последният човек, с когото говори?
Майка ми.

33.Каква е връзката между теб и човека, на когото последно написа СМС?
Писах последно СМС на големия ми братовчед.

34.Любима храна?
Не мога да се спра на една.

35.Място, което искаш да посетиш?
Искам да обиколя целия свят, но най-много ми се ходи в Ню Йорк.

36.Последното място, което посети?
Варна и не смятам да го посещавам с години.

37.Падаш ли си по някого?
Да.

38.Последният път, когато целуна някого?
Ами не беше скоро.

39.Последният път, когато някой те обиди?
Тази седмица.

40.Любимо сладко изкушение?
Всичко от шоколад и карамел.

41.Свириш ли на музикален инструмент?
Не, за съжаление.

42.Последният спорт, който практикува?
Йога у дома. Едва ли може да се нарече спорт, но пак е един вид активност.

43.Последният път, когато имаше среща с някого?
Този вторник с приятелка.

Това бяха и моите отговори.
Ще се радвам да разбера и вашите.
Весело изкарване на празника и се усмихвайте!

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование