Любими продукти Април 2014

Здравейте, майски цветя!
Вън може да е малко дъждовно, но до нас има люляк и след дъжд въздухът е просто наситен с един чуден аромат. Вече започнах с майските покупки, но реших първо да споделя с вас и априлските си любимци. За първи път ще описвам любимци за месец и се надявам да съм ви от полза. И да започваме.
1. ФДТ на Bourjois healthy mix serum. Използвах този фдт през целия април и не съжалявам, че си го купих. Чудесен ми е за работа. Продуктът обещава покривност 16 часа. Е, аз не стоя 16 часа с него, но издържа в рамките на 8-часовия работен ден.
2. Балсамът за устни на EOS. Вече съм писала за този продукт. Естествено, че ще е в любимците ми.
3.Матиращия тонер на Essence Pure Skin. Свърши ми добра работа през месеца, но стигна точно за един месец при мен.
4.Червилото на Rimmel Moisture Renew 130 цвят Oxford St. Fuchsia. Да, знам, че това червило съдържа 4 парабена, както бях споменала, но този цвят ме обсеби почти през целия април.
5.Червило Golden Rose Velvet Matte 06. Особено много носих този цвят през празниците и ако искате да направите впечатление това е цветът.
6.Лаковете на Essence Colour & Go. Съхнат бързо, голяма четка за хубаво покривност от раз и чудесни цветове. И пак наблягах на оранжевия.
7. И последният ми любим продукт за този месец е лосион за тяло Just Dessert с аромат на шоколадово суфле. Имам този лосион още от ноември 2013 и понеже имам няколко лосиона реших пак да се върна на него. Прекрасен е и несъмнено пак бих си го взела.
Имаше и други продукти, но тези използвах най-много.
Май месец се надявам да намеря повечко любимци. Времето е топло въпреки пролетните дъждове и за това ще има и повече постове, повече забавления, още усмивки, а и трябва да се подготвим малко по малко за лятото.
А кои са вашите априлски любимци? :)

Коментари

  1. Откъде взе лосиона за тяло? Мерси :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лосиона го поръчах по Grabo.bg, но преди около месец го видях и в едно складче за козметика близо до нас, но с лимон и с ягода. Така че предполагам, че ще се намери и другаде. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование