Аз ...!

Здравейте, оптимисти!
Днес прочетох тагът на Мани, който е чудесен и нямаше как да не се включа.
Тагвам всички да преоткрият своето АЗ!


ПРАВЯ | каквото смятам, че е редно.
ГОТВЯ | с желание да стана по-добра.
ПИЯ | чай Yogi.
ЧЕТА | винаги, когато имам свободно време.
ИСКАМ | да се влюбя
ТЪРСЯ | мястото си в живота.
СЛУШАМ | шестото си чувство.
ГУБЯ | мисълта си на моменти.
ЗАШИВАМ | процепите.
МЕЧТАЯ | за мой собствен дом
ЧАКАМ | отдавна спрях да чакам.
ХАРЕСВАМ | истинските и добри хора.
СЕ ЧУДЯ | на света и хората.
ОБИЧАМ | семейството си и приятелите си
СЕ НАДЯВАМ | България да видим по-хубави дни.
СЕ ВЪЗХИЩАВАМ | на хората, които отстояват себе си и се борят за истинските ценности.
ПОМИРИСВАМ | сутрешния въздух.
НОСЯ | мечти и идеи.
СЛЕДВАМ | Не следвам, а сама си прокарвам свой собствен път.
ЗАБЕЛЯЗВАМ | доста неща.
ЗНАМ | че всичко зависи от мен.
МИСЛЯ | че най-хубавото ми предстои.
СИ ОТБЕЛЯЗВАМ | всичко, което ме впечатли.
ОТВАРЯМ | сутрин офиса.
СЕ УСМИХВАМ | все по-често. :)
ЧУВСТВАМ | защото съм човек.

Отбелязвам само, че картинката не е моя, а е свалена от deviantart.com

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование