Baby Lips - ревю

Здравейте, сладки!
Днес ще ви представя един нов продукт на българския козметичен пазар, за който само слушаме месеци наред от световните блогъри - балсамите за устни Baby Lips на Maybelline.
Много се радвам, че този продукт може най-накрая да се намери и в България. Реших веднага да си взема един и да видя какво представлява.
Опаковка:
Опаковката е стандартна пластмасова и е с много красиви цветове. Придават й един много приятен младежки облик. Капачката щраква хубаво, когато се затвори, което означава само, че съответният продукт е оригинален.
Количество:
Много трудно намерих количеството в грамажи, но предполагам, че е 4-4,5 гр. 
Съдържание: Ето и снимка със съставките на балсама. Съжалявам, че не е по-добро качество.
Цена: Препоръчителната цена на продукта е 4.49лв. и аз го взех за толкова от дрогерии Lilly.
Какво обещава балсамът?
Сочни, меки, гладки, здрави и защитени устни.
А ето и какви са моите впечатления:
Първо много ми харесва опаковката. Набива се на очи. Изключително сладък дизайн. Определено малко или много разведрява натоварения ми ден. Балсамът се нанася моментално и изключително лесно. Оставя едно много приятно усещане върху устните за мекота. Не ми е причинило никакви раздразнения. Също така има SPF 20, което си е един плюс. Ухае и много приятно, на дъвка мисля. Може да избирате от няколко вида. Аз си взех синия за хидратация. Сложих си вечерта преди да си легна и на сутринта устните ми не бяха сухи. А това е нещо, на което много държа при един балсам за устни.
Ако сте пробвали другите видове балсами от тази серия, споделете мнението си.
Едва се удържах да не си взема всичките на веднъж. :)

Коментари

  1. Ехее, на доста ниска цена са го пуснали. Очаквах да е повече. Ще се сдобия с него определено :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз четох много противоречиви мнения за този балсам :) важното е че на теб ти е паснал и си доволна. Да си го ползваш със здраве :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Според мен всичко опира до личния вкус, а и всеки организъм е различен.

      Изтриване
  3. Изглежда хубав продукт! Все още му се чудя обаче :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Аз не съм доволна от Pink Punch. Сложих си го преди да си легна и на сутринта устните ми бяха ужасно сухи. Ако си сложа малко повече цвета става много ярко розово. Но пък сърце не ми дава да го хвърля и мисля да пробвам и с някой от прозрачните

    ОтговорИзтриване
  5. Аз имам Peach kiss но той е просто незнам хубаво мирише но много бързо устните стават сухи а като си сложа много изглежда като червило а на училище не ми е приятно с червило а също на 17 септ. си го купих и до момента ми е почти свършил.А на нивеа имах и 2 години го ползвах и тази година ми свърши

    ОтговорИзтриване
  6. Моя приятелка си беше купила Pink Punch и каза че по лош гланц не е виждала.Аз си купих Peach kiss и след месец се изкриви на една страна и като му махна капачката и го помириша мирише на нещо развалено

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование