Прекрасна награда от Miss Vendella и Avon

Здравейте, блогъри и просто минаващи!
Този месец май ще пиша основно на тема козметика и май предимно ревюта на някои продукти. И днес съм решила да напиша точно едно такова на продукта, който спечелих в giveaway-а на Miss Vendella съвместно с Avon, а именно новият им коректор Express Wrinkle Smoother от серията Anew Reversalist.
Не знам дали ще ми повярвате, но не очаквах, че ще съм сред печелившите. Но определено така се зарадвах, че едвам се удържах да не се разкрещя от щастие, докато четях поста, а точно тогава бях на работа. Бях на работа и когато ми я доставиха с куриер и ми беше много трудно да се концентрирам от щастие.
Първо малко повече за самия продукт.
Коректорът е разработен по технологията Reversalist Tri-Elastinex, която заглажда бръчките на мига. Предназначен е за бръчките върху челото, пачия крак и зоната около очите. Според изследванията и резултатите подобрява външния вид на бръчките с течение на времето, а някои от пробвалите продукта дами дори твърдят, че всички линии се заличили само след седмица. Формулата е безцветна, за да може да пасва на всеки тен. Като текстура е нещо средно между крем и пудра. Не знам как точно да го опиша, но много лесно се нанася.
Опаковка:
Опаковката е прекрасна кутия, чийто капак се плъзва, за да се отвори. Дори няма нужда да си носите огледало в чантата. Самата опаковка си е точно едно огледало.
Количество:
Получавате 9 ml, а това количество ще ви стигне за доста време.
Съдържание: Няма парабени, което както винаги отбелязвам е много добре.

Цена:
Редовната цена на този коректор е 32.00лв., но в момента цената му в брошура 09/2014 е 22.00лв.
Вече ползвам продукта повече от седмица и то най-вече по чело или, за да съм по точна между веждите. Може да се нанесе първо върху хидратиращия крем или после върху фон дьо тена. Лично аз първо нанасям грима си и после коректора. Имам ужасния навик да присвивам вежди и това наистина е ужасно, защото така се образува тази много неприятна бръчка точно между тях. Когато за първи път изпробвах коректора, на майка ми й направи впечатление, че бръчката не се забелязва. Щом тя го казва съм склонна да вярвам, че е така и че не съм си въобразила. А напоследък ми се струва, че дори е понамаляла малко.
В заключение:
Коректорът Express Wrinkle Smoother е едно много добро допълнение към моят грим. С удоволствие го използвам и просто мога само да кажа едно огромно "БЛАГОДАРЯ!" на Miss Vendella и Avon за тази награда.
Надявам се и другите четири победителки също като мен да си харесват наградата и да им е дала повод да се усмихнат! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование