Любимци за месец Юни 2014

Този месец съм решила да не се бавя повече с публикациите и ето, че е време да споделя и любимците си за месец Юни.
1. СС крема на Max Factor 40 Fair SPF 10. През целия Юни използвах само него на лицето си и съм много доволна, че си го купих. Никакъв ФДТ. Идеален е за летните месеци. Този продукт си заслужава отделен пост с ревю.
2.Балсамът за устни Baby Lips Balm на Maybelline. Това беше една много сполучлива покупка.
3.Червило балсам на CATRICE. Надписа на опаковката вече се е изтрил и не мога да кажа цвета с точност, но е много приятно коралово розово. Именно защото е червило балсам, може да се използва без предварително поставяне на балсам за устни.
4. Крем за ръце Дева с роза на Rubella. Макар, че е само 0.90 лв. се убедих, че този крем ми е идеален за лятото. Вече съм на втората опаковка. Кожата ми обикновено привиква много бързо и кремът губи ефекта си, но с този не е така. Плюс това ухае страхотно.
5. Маската за коса на Macadamia. Получих коментар, че съм си купила фалшиви продукти на Macadamia. Не знам до колко е вярно. Все пак ще имам предвид това за друг път, но съм много доволна от маската. Но май по-доволна е сестра ми. Косата й преди на допир все едно беше като слама. Сега е далеч по-добре и на допир, и на вид от както я използва и тя.
6. Коректор Essence Matt Ivory. Използвам този коректор само за малки моментни недостатъци и бих казала, че е доста добър. Прикрива несъвършенствата много добре и трайно. И се слива много добре със светлата ми кожа.
7. Anew Reversalist Express Wrinkle Smoother на Avon. Този коректор спечелих от giveaway-а на Miss Vendella и мисля, че е просто чудесен. Писах повече за него тук.
Тези продукти използвах най-много през Юни и съм си много доволна от тях.
А вашите любимци кои са? :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование