Спрей за бързо изсъхване на лак S-he

Здравейте, сладки!
Лятото е сезон за експериментиране с по-ярките цветове, включително и с лаковете за нокти. Но всички знаем колко много време ни отнема един хубав маникюр, особено в домашни условия. Изсъхването е най-проблемната част. Ако лакът не е изсъхнал достатъчно добре, рискуваме да развалим маникюра при всяко наше действие. На мен дори ми се е случвало да чакам с часове за да ми се получи както трябва и пак не е изсъхнало достатъчно добре. Миналия месец си взех спрея за бързо изсъхване S-he от DM. Ето и едно кратко описание:
*Състояние - леко лилавееща течност.
*Опаковка - малка удобна спрей бутилка.
*Количество - 13 мл.
*Цена - 5.99лв.
Какво обещава продукта? На самата опаковка си пише просто и ясно "Спрей за мигновено изсъхване на лака".
А какво в действително да очакваме? Моето мнение за този продукт е доста добро. След като съм си лакирала ноктите веднага напръсквам всеки един нокът по отделно. За по-голяма сигурност гледам да не боравя много с ръцете поне още 10 минути. Но тези 10 минути са нищо в сравнение с часовете чакане за един хубав маникюр. И за да не е само моето мнение, сестра ми също хареса спрея. Точно заради това вече е пред свършване, а го взех едва преди месец. И понеже след ужасния дъждовен уикенд, който ми развали малко или много плановете, днес ми е мечтателно и синьо, и реших да ви покажа как се получи днешният ми маникюр.
Извинявам се, че снимката не се е получила особено добре. Направих я набързо. Служебните задължения ме зовяха. Лакът е сред новите ми покупки - Golden Rose Selective, мисля че е номер 60. Цветът просто ме грабна от раз.
Определено пак трябва да мина да си взема такъв спрей. Мисля, че всяка една жена трябва да има такъв продукт в комплекта си за маникюр.
Слънчева седмица ви пожелавам и дано се очертае да няма никакви дъждове. Поне не и през събота и неделя. :)

Коментари

  1. Ще пробвам и този значи, аз нямам никакво търпение за лака и ги сменям често спрейчетата :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование