И какво стана с Bucket List-а?!

Помните ли онзи таг на Ади с 50 неща, които искаме да направим?
Аз определено работя по въпроса и мисля, че успях да изпълня някои от тях. Но днес ще споделя само едно с вас. Просто другите са все още в процес на доосъществяване. :)
Какво ли толкова успях най-накрая да направя?
Научих се да карам колело! Ей, браво на мен! Трябваше да стана на 27 г. за да събера смелост и да осъществя тази отдавнашна мечта. Но както се казва: "По-добре късно, отколкото никога." А и лятото е идеалното време според мен за това.
Всеки път, когато колегите на работа ми предложеха да ме научат, аз все отказвах. Причината е проста. Всеки път бях с рокля или пола. Разбирате ме, че така изобщо няма да ми е удобно. Е, сложих спортните панталони и както нямахме какво да правим, се реших и хоп на колелото.
За да съм честна, не започнах с голямо колело. Качих се първо на едно малко по-малко. Като за начало бих казала, че беше добре. Сега се уча все пак и най-важното за момента е да се науча да балансирам, но много бързо преминах и към голямото колело.
Съвет към всички късно учещи се като мен: Голяма грешка е да започвате процеса на обучение с джапанки. Голяма грешка! Някои удобни маратонки са идеалният вариант, за да стъпвате стабилно на педалите.
В началото краката ми бяха в синини и бях натъртена, но всичко това е без значение, защото съм много доволна. Дори успях да карам колело докато бях в Гърция и започнах да се уча да карам на надолнище. И най-хубавото е, че не се пребих. :) А точно на надолнище си мислех, че ще взема да изхвърча напред и да си счупя нещо или да си ударя главата.
Вярно е, че все още не съм кой знае колко добра и има още по какво да работя, но за мен това си е един голям напредък. А и съм толкова щастлива, че мога да задраскам тази цел от Bucket List-а си.
А вие работите ли по Bucket List-а си и кои цели осъществихте?

Коментари

  1. Аз успях да задраскам 8 за сега, още 2-3 със сигурност ще се случат до края на тази година. http://www.mannierox.com/2014/01/50.html :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се надявам на поне толкова. После ще трябва да добавям нови.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!