Пост №100 и първият ми GIVEAWAY!!! ЗАТВОРЕН!

Пост №100! Кога станаха толкова?!
Покрай работата ми и ангажиментите пропуснах първият рожден ден на блога си. Така ме е яд. Но ето че това е моята 100-на публикация и какъв по-добър повод за един малък giveaway и от мен.
Чудех се наистина какво да подаря и реших да започна с нещо малко. Подаръците са продукти, които самата аз използвам и харесвам. Победителите ще са трима. Всеки ще получи по един комплект от два продукта.
Ето какво ще включват:

1. Лак за нокти от новата серия на Golden Rose Color Expert №32. (Много интересен цвят. Спада към лилавата гама. Предстои му и ревю).
2. Спирала I love Extreme на Essence. (Ползвала съм няколко от спиралите на Essence и някоя все още не ме е разочаровала).
Условията са много лесни:
1. Харесайте страницата ми във Facebook.
2. Харесайте поста и го споделете отново във Facebook.
3. Оставете ми коментар под самата снимка какво ви харесва в блога или какви препоръки имате за да го подобря.
Giveaway-а е само за територията на България.
Всеки един продукт е купен с лични средства и ги подарявам, защото наистина ги харесвам и искам да ви зарадвам, а не с цел реклама.
Играта продължава до 05 Декември 21:00 часа. На 08 Декември ще обявя и печелившите в страницата си във Facebook.
За пореден път се извинявам за снимките. В wishlist-а ми тази година фигурира фотоапарат. :P

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование