Sarah Brightman - една сбъдната мечта

Сара Брайтман дойде в България!

Какво сюреалистично изживяване!
Колко от вас бяха на концерта й? Аз бях! И още не мога да го повярвам.
За първи път разбрах за Сара Брайтман от една съученичка и приятелка. Беше ме хванала еуфорията по край Фантомът на операта. Харесах филма и Еми Росъм, но друго си е да слушаш Сара Брайтман в образа на Кристин. От тогава една от мечтите ми беше да присъствам на нейн концерт на живо. Мислех, че за тази цел ще трябва да отида до някоя по-европейска страна, но когато разбрах, че ще идва в България не можах да повярвам. Септември си купих билет и уведомих шефа си, че в съответния ден няма да съм в Бургас. Малко е отнесен и ми се налагаше да му напомням на няколко пъти, дори и в седмицата на концерта.
Концертът се състоя в Арена Армеец. Едно от изискванията е било температурата в залата да не пада под 20 градуса и е напълно разбираемо. Гласът трябва много да се пази. Нямаше подгряващи изпълнители. Диригентът излезе и веднага оркестърът засвири първата песен и след минута прозвуча най-красивото сопрано на света.
Още с първия тон Сара Брайтман напълни очите ми със сълзи. Два часа с някои от най-прекрасните й песни. Използвам "някои", защото тя няма лоша песен. Вероятно защото й предстои пътуване в космоса, на големия екран зад Симфоничния оркестър на БНР на всяка песен за фон прожектираха кадри свързани именно с вселената, космоса, звезди, луна, слънце, планетата Земя и земни природни стихии.
Концертът продължи два часа, като от 21:10 до 21:30 направиха 20-минутна почивка. Г-ца Брайтман смени 7 визии. Осем, ако броим воала, който добави към един от тоалетите си.
Зрителите се насладиха на песни като The Phantom of the Opera, Harem, Hijo de la Luna, Time to say Goodbye и на кавър версиите й на Who wants to live Forever и Dust in the Wind. Публиката я извика два пъти на бис.
Преди началото на концерта казах на приятелка от компанията, с която бях: "Осъзнаваш ли какво предстои да се случи?! Ще чуем и гледаме концерт на Сара Брайтман на живо!" Още ми е трудно да повярвам. Изпълнител от такава световна величина и класа изглежда някак нереален, поне за мен. Такава приказна вечер! Пръстите на ръцете ми бяха студени от еуфория, а гласът на Сара Брайтман през цялото време ме караше да настръхвам.
На такъв талант единствено можеш да кажеш, да изкрещиш с цяло гърло "БРАВО! БРАВО! БРАВО!".
Ето и едни от любимите ми нейни песни, които тя изпълни на концерта си в София:
Знаете ли, че Андрю Лойд Уебър написва рок-операта "Фантомът на операта" специално за нея и не е искал друга да изиграе Кристин Дайе.
Но моята най-любимата нейна песен е Only an ocean away, която не фигурираше в програмата й. Това е една наистина прекрасна и много романтична песен. Но то май всичките й песни са романтични.
Каквото й да кажа за тази жена ще е малко. Гласът й казва всичко. Просто трябва да слушате и после няма да спрете да се усмихвате.

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование