Първият ми досег до Shiseido

Здравейте, съкровища!
Време е за още едно ревю, този път на червило и то не какво да е червило, а Shiseido червило.
Ако си спомняте добре Мери от Berry's place беше направила една малка блогърска разпродажба. Имаше все хубави неща, от които можехме да си изберем и аз се спрях на мострата на червилото на Shiseido Lacquer Rouge RD607 Nocturne. Това е едно от онези тъмно доматено червени червила и просто като го видях, разбрах че трябва да го имам. Уговорих се с Мери и към средата на Август го получих по куриер. Повечето хора се притесняват, че едно толкова тъмно червило няма да им стои добре. По принцип и аз бих се притеснила малко, но нещо вътре в мен ми подсказа, че с това червило просто ще си паснем.

Понеже червилото е доста, доста тъмно, когато го получих август месец прецених, че определено не е за лятото. И естествено с настъпването на есента при първия удобен случай го включих във визията си.

Количество:
Мострата, която аз имам е 2 ml, но понеже съм предвидила да го използвам само вечер като излизам, мисля че ще ми издържи чак до Нова година.
Формула:
Червилото е течно и гъсто и не съдържа никакви парабени, което е плюс. Следователно няма никакъв аромат. Нанася се лесно с удобен апликатор. Има много фини бляскави частици, но не брокатени. Не изсушава устните. Дори след като се изтрие ги чувствам меки.
Опаковка:
Не мога да говоря за оригинала, мога само да опиша опаковката на мострата. Малко пластмасово шишенце, което се затваря много добре и не се разтича. Обикновено течните червила малко или много все по някакъв начин разтичат от шишенцето или тубичката, когато ги затвориш и цапат.
Трайност:
Когато използвах червилото за първи път ходих на откриването на един нов клуб в Бургас - Comix. Преди това разбира се отидох да хапна. (Важно правило - Никога не консумирайте алкохол на празен стомах!!!) Издържа ми поне 3-4 часа. Мисля, че тази трайност е доста добра, като се има в предвид, че съм яла и пила. Чак към полунощ си нанесох втори път от него, но дори преди това устните ми леко червенееха все още. Да отбележа - не знам дали съм имала просто късмет, но нямах червило по зъбите.
Цена: Аз имам само мостра, но проверих в интернет стойността на оригиналния продукт. В единия от сайтовете беше на стойност 47.50 лв., но в друг беше 31.90 лв. В общи линии 30-40 лв. не ви мърдат. Да вярно, че си е малко солено, но за сметка на това получавате много хубав продукт. Веднага щом свърша с тази мостра ще си взема оригиналния размер при първа възможност.

От снимката по-горе се вижда как стои червилото. Понеже акцента пада най-вече върху него, бих казала, че нямате нужда от някакъв впечатляващ очен грим.
Май това е идеалното червило за петък вечер. :)
П.С. Извинявам се, че съм сложила само две снимки. Иска ми се да имах възможност да направя повече и да са с по-добро качество, но ако сте видяли страницата ми във Facebook, вече сигурно знаете, че съм болна. За това и възможностите ми за по-често писане и публикуване в блога, както и за снимки са ограничени.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!