Zumba Halloween Party в Бургас

Здравейте, слънца!
Извинявам се, че повече от седмица не съм публикувала нищо, но както разбрахте от страницата ми във Facebook, съм болна. Надявам се да се оправя бързичко, защото следващата седмица пътувам за София. А това пътуване съм го планувала още преди месеци.
Но да не се отклонявам от темата на днешния пост. По заглавието сигурно сте се досетили, че в Бургас си организирахме Zumba Halloween Party. Първо да отбележа, че това е англо-езичен празник и по принцип не го празнувам. Няма да ме чуете да казвам нещо от типа на "Happy Halloween". Не че съм против празника, но просто не съм американка или англичанка или от друг англо-говорящ народ. Но пък идеята да се маскирам поне веднъж в годината, поне за малко да бъда някой друг или нещо друго, винаги ми се е струвала забавна. А и като добавим и Zumba, комбинацията е мега забавна.
И така ние си намерихме повод за поредното Zumba party. (В Бургас редовно си намираме повод за такива купони. Какво да правим?! Танцувани се. :P)
А ето и малко снимки от събитието.
Това са петимата Zumba инструктори, които поддържаха настроението ни на макс. От лява на дясно са: Аксиния, Щерион, Станислав, Мария и Ива.

Мисля, че имам цяло тесте карти - каро, купа, спатия и пика. Желаещи за покер? :)
И начало на танците!




Тук или пак се правя на философ и обяснявам нещо или посочвам на Кали къде е започнал да се разтича гримът й. (Много вероятно да е първото. :D)
Ако на някой му се прииска да е паяк догодина, може просто да нарисува лицето си така и да си сложи един от онези нарязани топове.

А някои хора бяха просто неузнаваеми с грим тип "Череп".


Партито беше страхотно. Надявам се да сте си прекарали весело като мен в петък вечер и да сте си спомнили и за Народните будители на 1-ви Ноември.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование