The Christmas Tag

Като дете обожавах Коледа. Нямах търпение да дойде зимата, защото идват и празниците и подаръците. С годините обаче се случиха доста неприятни събития в живота ми и аз като цяло спрях да обичам празниците. Но от известно време на сам работя върху себе си, а това включва да оставя миналото назад и пак да се наслаждавам на празниците. Затова с удоволствие се включвам в The Christmas Tag и благодаря на сладката Диляна от Beyond The Visible, че ме покани да го направя!

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Обичам "Сам вкъщи". Естествено става дума само за първите два филма. Устата ме боли от смях всеки път, когато го гледам. Също така и "Наистина Любов", прекрасен филм.

2. Кога отваряш подаръците си - в коледната нощ или на коледната сутрин?
В коледната нощ. Удари ли полунощ давам подаръци и отварям подаръци.

3. Имаш ли любим коледен спомен?
Обичам на Коледа да има сняг. Иначе не е Коледа. Е, една зима нямаше никакъв сняг в Бургас. Нито една снежинка. Точно 5 минути преди полунощ заваля сняг. Не натрупа, но си беше сняг.

4. Любима празнична храна?
Зелеви сърми и баклава! Потекоха ми лигите.

5. Любим коледен подарък?
Всеки коледен подарък ми е бил скъп и от сърце. Няма да е коректно спрямо другите подаръци да избера само един. :P

6. Любим коледен аромат?
Аромата на мандарини и на току-що приготвена питка.

7. Имаш ли някакви традиции за коледната нощ.
Когато бях малка със семейството ми се събирахме и братовчедите ми украсявахме елхата заедно. Но вече е време за нови традиции.

8. Как декорираш елхата си?
Много съм прецизна и гледам да разпределя играчките и гирляндите равномерно, за да не е по-тежка от едната страна и да се обърне.

9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?
Исках да имам къща за кукла Барби. Тъкмо бяха пристигнали в България, но бяха много скъпи. Сега си се чудя на акъла.

10. Най-добрата част от Коледа за теб?
Възможността да си остана вкъщи на топло и да си изкарам една спокойна вечер. А също и факта, че баба ми има рожден ден точно на Бъдни вечер. :)

Аз тагвам:
Теди от Powder your face with sunshine
Деси от Vanity Fair
Снежана от Snejana Atanasov's Beauty Blog
Ивета от Sapphire Eyes and Rubin Lips
Ивелина от Art Enn viu
И всеки на когото му се прави този таг! :)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!