MD Professionnel Volume Up Lipstick Ревю

Малко позакъсняло ревю на подарък мостра червило MD Professionnel Volume UpLipstick от сп. GRAZIA. Червилото беше в декемврийския им брой. Иска ми се да бях намерила и другия цвят в телесно розово, но в Бургас май имаше само червени.
Формулата е много приятна. Не дразни устните ми, не ги изсушава. Пробвах го и без балсам за устни и съм доволна. Според описанието придава обем на устните. За обем не знам, но моите устни изглеждаха добре.
Трайност: Тук е малко сложно. Трайността му е сравнително добра, ако не ядете. Когато се храня цветът определено много лесно се изтрива. Когато пия също остава по чашата, но тогава не е фатално. Да е издържало към 2 часа, може и малко повече. Като се изтрие все пак устните леко червенеят.
Цвят: Цветът не е някакво фатално крещящо червено. По-точно бих казала, че е някак си празнично червено. Пак прави впечатление и се забелязва, но някак си ми се струва, че има и леки розови отенъци. Силно пигментирано е и е лесно да се изцапаш ако не внимаваш.
Опаковка: Доста добра опаковка бих казала. Затваря се хубаво и стабилно. Аз все още нямам случай, в който да се е отворило и да ми изцапа чантата или несесера.
Състав: За съжаление не намерих никъде какво е съдържанието.
Количество: И количеството не е дадено, но като го гледам ще стигне за доста време. В сп. GRAZIA пише, че това е мостра, но ако това е мостра, не ми се мисли какво количество е реалния продукт.
Цена: И тук ударих на камък. Отново никъде не я пишеше.
В заключение:
Доволна съм от продукта. Беше идеален за празниците и само него използвах. Радвам се, че сп. GRAZIA го предоставиха на читателската си аудитория.
Още няколко характеристики може да прочете и в официалната страница на компанията тук.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование