Хидратиращ дневен крем за лице NIVEA с арганово масло и алое вера.

Привет, страхотни!
Хидратацията.
Много е важно кожата ни да е добре хидратирана. Без значение какъв тип кожа имаме - нормална, смесена, мазна, суха, от огромно значение е да постигнете една балансирана хидратация за да изглеждаме добре. Мазната кожа не бива да лъщи, сухата може да се влоши до такава сухота все едно кожата ви е опъната или да започне да се лющи. В общи линии хидратацията е ключова. Аз съм с комбинирана кожа, като Т-зоната ми е мазна. В добавка имам и склонност към образуване на акне, а също така и се убедих колко чувствителна е кожата ми. Мога дори да развия алергична реакция към дадени продукти. Малко са случаите, когато съм купила един продукт в оригинален размер, а не мостра. И за мой късмет тези продукти не са ме разочаровали. Един от тези продукти е хидратиращия дневен крем на NIVEA с арганово масло и алое вера. Това беше една от най-сполучливите ми покупки през 2014 година.
Защо реших отново да се върна към този крем?
В офиса правим ремонт. Има огромни количества прах и за капак преди някъде месец ми се наложи да ми ремонтират вратата. Разбира се за целта трябваше до 3 часа след обед да стоя на отворена врата. Студ и прах - ужасна комбинация за кожата ми. До края на работния ден се бях изринала. На места кожата ми беше станала суха и беше започнала да се лющи. Имам един медикамент за такива ситуации, но той е с много бавен ефект. В добавка бях пробвала през последната седмица два нови продукта и единият от тях май не бива да се комбинира с други козметични продукти, защото е много агресивен. Но за това друг път.
Спомних си как миналата година по същото време се бях сдобила с този хидратиращ крем за лице на NIVEA и реших пак да си го купя. Отбих се в най-близкия козметичен магазин. Прибрах се, махнах грима от лицето си, почистих го и в момента в който го нанесох, усетих на момента разликата. Текстурата му е лека и много нежна. Не получавам дразнещо щипене и нямам алергични реакции. Отдавам това на комбинацията от арганово масло и алое вера. Кожата ми веднага се почувства по-добре. В добавка има и много приятен аромат. Единствено в началото след като го нанеса има едно леко странно усещане. Не бих казала, че е дразнещо, но не е и приятно. Но то минава бързо. Обикновено когато нанеса някой крем на лицето си, то се зачервява, но тук това зачервяване го няма.
Цена: 8.19лв.
Количество: 50 мл.
Съдържание: Без парабени, без силикони, без оцветители. Продуктът е 95% органичен. А ето и по-подробно състава на самия крем:
Aqua, Glycerin, Alcohol Denat, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Argania Spinosa Kernel Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopherol, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, Methylisothiazolinone, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Parfum.
Извод: Чудесен продукт на достъпна цена. Кожата ми сега е много по-добре. От както го ползвам нямам никакви алергични реакции, зачервявания. Нямам излишно омазняване по лицето си. Дори Т-зоната ми изглежда сравнително добре по мое мнение. Ще си купя този продукт отново без никакво съмнение.
П.С. Имайте предвид, че всяка кожа е индивидуална. Ако при мен нещо действа добре, при друг едва ли е така. Намерете вашия продукт.

Коментари

  1. Не съм си взимала никога крем от Нивеа и най-любимия ми за сега винаги е бил Fresh на L'oreal, но пък бих искала да опитам нещо друго скоро. Кремчето определено звучи добре, ще се пробва :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование