"Зимен сън" - три безвъзвратно загубени часа

Когато става дума за филми всички ние си имаме различни предпочитания към филмите, които искаме да гледаме. Досега не бях гледала турски филм и си викам, защо да не опитам.
Действието на "Зимен сън" се развива в малко лятно курортно селце в Кападокия. Главно действащо лице е местната знаменитост във филма Айдън - актьор, който пише за местния вестник, планира да напише и книга и има много свободно време като всички останали жители на селото. Проследяват се отношенията на Айдън с жена му, наскоро разведената му сестра, местните жители на селото и наемателите му. Проследява се лицемерието и тесногръдието на образа на Айдън.
Понеже си взех билет от Grabo.bg останах малко разочарована. На ваучера ми пишеше, че филмът започва в 20:00 часа. Пристигнах в театъра в 19:40 и ми казаха, че филмът всъщност бил от 19:00 часа. Добре, че е започнал по-късно, че не бях изтървала много. Но все пак Grabo.bg да имат в предвид вече точността.
Филмът зимен сън е носител на Златна палма за най-добър филм за 2014 година, но ако трябва да съм честна си мисля, че журито не е било много на ниво. Филмът не ме грабна, не ме впечатли, не ме накара да се замисля. Не е лош, но не е и прекрасен. Виждам гледната точка на режисьора, но три часа да гледам един лицемер и проблемите му ми идва в повече. Последния един час през 5 минути поглеждах часовника си за да проверя приблизително колко време още остава, докато свърши. Не го препоръчвам на никого, който не е дарен с търпение и то в големи количества. Изгубих три часа да гледам един брак представен по-бездеен отколкото едва ли би могъл да бъде. Гледам хора, които просто съществуват, не живеят истински.
Но много харесах Мелиса Сьозен в ролята на съпругата на Айдън. Беше много достоверна и убедителна.

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование