Любимци за месец Март 2015

Хайде да си споделя и аз любимците за месец Март преди да е станало прекалено късно.
Март беше доста зает месец и за това и любимците не са кой знае колко много.
1. Бебешкия крем Бочко. Намерих му ново приложение. Много помага при синини. Никой не ме бие. Започнах нов спорт, за който ще напиша отделен пост. Докато кожата ми привикне, ще съм доста често насинена, но с този крем синините минават много по-бързо.
2. Дълготрайното червило на Essence от новата им NUDE серия в цвят №03 Come Naturally. За разлика от другите им дълготрайни червила това не ми изсушава устните. Като трайност е сравнително добре. А и цветът е идеален.
3. Wake Me Up коректора на Rimmel в цвят Ivory. Чудесен продукт. Ползвам го и като база за сенки. 2 в 1.
4. Домашна маска с мед. Винаги на помощ при проблеми с кожата. Напълно натурална и без химии.
5. Суши. Обичам суши, а март месец имах няколко събирания, на които ядохме суши. Разбира се не бива да се прекалява с него.
6. Нов любим сериал - Империя. Не съм вярвала, че някога ще се скъсвам от танци на хип-хоп. Просто никога не е бил моят стил. Но този сериал напълно измени музикалните ми възприятия.
7. Следващият любимец напълно в реда на нещата е филм - ДИВЕРГЕНТИ 2: БУНТОВНИЦИ.
8. Любим влогър за месеца е Young Wild And Polished. Никол изобщо не се притеснява да се държи глупаво. Най-много обичам да гледам гафовете, които добавя на финала на всяко едно видео.
9. И последно, но не по важност сред месечните любимци е Сара. Тя винаги ми е любима. (Тук ми е малко сърдита, защото отивам на работа).
Целия март месец бях сама у дома. Хубаво е да се прибереш вечер в къщи и да знаеш, че някой те чака. Пък бил той дори на четири крака. В допълнение, тя също така много обича да се гушка вечер преди да заспи.

Коментари

  1. Коректора на Римел е великолепен! Сутрин прави чудеса и придава един завършен и доста свеж вид. И от червилата съм доволна, макар моите цветове да са доста по-бледи :) Има ли рецепта за маската с мед?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В интернет е пълно с рецепти, но аз използвам чист мед и стоя с него 40 минути. Понякога добавям и малко канела, но тогава намалявам времето на 20 минути.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование