Най-подходящия подарък за мен

Здравейте, уникални!
Днес искам да споделя с вас една нова придобивка или по-точно казано подарък. Всеки който ме познава ще каже, че това е най-точния подарък за мен... Kindle!
По-големият ми братовчед беше преди около месец в Бургас за рождения ден на дядо ни и ми направи подарък. Бил го предвидил за Коледа, но го забравил и затова чак сега го получих, но това не е от значение. Братовчед ми ме познава така добре и определено това е най-подходящия подарък за мен.
До 18-годишна възраст у нас имаше доста книги, но те предимно бяха от жанра научна-фантастика. Те бяха на баща ми, но след развода майка се освободи от тях. Имахме дори "Властелинът на пръстените" цялата трилогия и всички книги от поредицата "Мечът на истината" (по които направиха и сериал, но беше само два сезона). След като приключих със смотания Икономически университет във Варна, си обещах отново да започна да чета книги. Но не тъпите икономически книги, а интересните истории на класиците и модерните автори и писатели. Решила съм да си направя моя собствена библиотека. Така че когато намеря книга, която ми се струва интересна, си я купувам. Така приятно е, когато намеря свободно време за четене, дори и на работа. Обикновено си нося книгата, която чета в момента с мен в чантата. Проблемът е обаче, че това доста вреди и на кориците на книгите.
И ето тук Kindle намира идеалното приложение.
В един Kindle  могат да се качат приблизително 1000 (+/-) e-книги, ако не греша. И като си има и калъф няма опасност да се надраска. Плюс това е и по-лек от книгата. Факт. Е, аз съм качила в моя някъде към 50 e-книги за момента. Има бая още за 1000. В списъка винаги излиза на първо място последната книга, която сте чели и когато я изберете директно сте на последната четена страница. Току-що започнах "Кратка история на времето" от проф. Стивън Хокинг.
Скрийнсейвърът всеки път е различен. Доколкото разбрах, когато се използва само един и същ скрийнсейвър малко по малко самата картина избелявала или нещо подобно. Не съм експерт по технологиите. Всеки път когато го заключа, картината е друга. Имам може би към 10-15 варианта. И никога не знам какъв ще е, но всичките са много красиви.
Моят модел не е с touchscreen, но и така повече ми харесва. Прелиствам страниците с бутони те отстрани за напред и назад. Батерията може да издържи до седмица, по думите на братовчед ми. Качвам книгите с програмата Calibre и ако се наложи, тя ги променя директно в подходящия формат за Kindle.
Има само един малък проблем. Понеже повечето магазини са вече с аларми, когато тръгна да влизам в някой веднага се активира сигналът. И това е преди да вляза в магазина. Предполагам, че е от самата технология.
Далеч по-удобно е да си изтегля e-книгите от интернет, вместо да отида и да си ги купя в книжен вариант, когато има вероятност определена книга да не ми хареса и след това да съжалявам, че съм си дала парите на вятъра. Така беше със "Сексът и града".
Все още смятат, че реалната книга в ръцете ми и разлистването на истински страници са незаменими, но в забързаното ми ежедневие и пътуванията до други места Kindle си е просто едно удобство.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование