Pür Minerals The Jupiter Palette палитра - ревю

В края на Февруари си поръчах от feelunique.com козметичния пакет на Pürminerals Jupiter Palette вдъхновен от филма, който излезе тази година.
От доста време гледах целия комплект и все се канех да си го поръчам. Накрая си го взех с -25% отстъпка. Използвах фирма посредник и получих поръчката си Март месец. В комплекта има очна линия (не съм много добра с този продукт по принцип и сега се упражнявам да я нанасям правилно), глос за устни с лампичка и палитрата сенки за очи.
Сигурно сте се досетили, че исках този комплект най-вече заради палитрата. Напоследък доста наблягам на очния грим.
Опаковката е много красива - черно и златно. Затваря се с магнит, което за мен винаги е плюс. Няма шанс да се отвори опаковката и да се съсипят сенките. Има и огледало, което е достатъчно голямо. Идват с четка, но тя не е нищо особено.

Палитрата съдържа шест цвята. Подбрани са така, че да можете да си направите както дневен, така и вечерен грим.
Цветовете са както следват по ред отгоре надолу:
Majesty - Неутрално кафяво. Вписва се много добре в ежедневния ми грим.
Destiny - Телесен цвят с розови нюанси. Едва ли можете да видите от снимката, но го използвам доста често.
Night Sky - Тъмно сиво. Това е цветът, който използвам най-малко от цялата палитра. Подходящ е за вечерен грим, но този месец нямам много време за вечерни забавления и клубове. Все пак е влизал в употреба.
Jupiter - Любим цвят в цялата палитра, особено след като днес намерих начин да изглежда по-пигментиран. Бургундско червено.
Cane - Красив бронз. С този цвят трябва много да се внимава, когато го нанасяте, защото има голяма, голяма вероятност почти целият ви околоочен контур и скулите ви да станат в брокат. И пак трябва да започнете от начало.
Cosmos - Последния цвят. Отново е телесен, но тук нюансите му са по-скоро жълти, отколкото розови. Дори в описанието в сайта е перлено.
Пробвах да ги суочна на ръката си отляво надясно. И това е резултатът без база за сенки. (Някой ако може да ми предложи хубава достъпна база за сенки.)
Харесвам опаковката, харесвам и цветовете, но не ми харесва качеството на самите сенки. Прекалено прахообразни са ми и не стоят много дълго на клепача. Днес пробвах коректора на Avon Anew като база за сенки и с него май увеличих "живота" им. Определено стоят много по-добре от преди. Днес съм с Jupiter и Destiny (само за блендване). Преди Jupiter го нанасях поне с десет минавания с четката и пак не стоеше добре. Днес бяха само две. Явно всичко зависи от хубавата база. Но дори и с нея към края на деня имах наслояване в сгъвката на окото. Все пак цветът все още си личеше.
Плюс е, че не съдържат парабени. Съдържанието е ситно написано на опаковката и няма да си проличи какво съдържа точно, за това и не съм го снимала.
В заключение: Не съжалявам, че направих тази покупка, но колкото и да ми харесват цветовете на тази палитра, едва ли бих я повторила. Със същото качество са и сенките на H&M. Ако трябва да ги оценя като в училище - Добър 4. Не съм доволна, но не съм и недоволна.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование