Нови придобивки #4 2015

Време е да споделя с вас новите си придобивки. Аз не си отделям един специален ден за пазаруване на козметика, но може би трябва. Просто гледам, когато привърша нещо, да си го набавя отново. Ето и няколко такива продукти.
1. Тоалетно мляко за махане на грим на NIVEA от серията Pure&Natural. Опаковката е с нов дизайн. И преди съм използвала този продукт и съм много доволна от него.
2. Бебешки шампоан Бочко с аромат на плодове. Използвам този шампоан най-вече за да чистя с него четките си за грим, но и за личната ми хигиена също ми харесва.
3. Сух шампоан Batiste. Добре, че се появи на българския пазар, защото обмислях да си го поръчам онлайн. Вече го тествах и тези дни ще му напиша ревю.
4. Почистваща пяна за лице с нийм на Himalaya. Свикнала съм веднага след като се прибера у дома да си махам грима. Но само с тоалетно мляко не е достатъчно, а гелът на Garnier Pure Activ предпочитам да използвам най-много два пъти на ден (сутрин и вечер). И се спрях на тази почистваща пяна. В процес на тестване е.
5. Дезодоран рол-он NIVEA Fresh Natural.
6. Душ-гел с аромат на лавандула и орхидея Cleo. Вече съм влюбена в този аромат.
7. Спрей за уморени крака с чаено дърво и мента Happy Foot.
8. Основа за спирала на Essence
9.Коректорът Wake Me Up на Rimmel. Понеже не мога да си избера друг коректор, естествено е да се върна отново към този, след като останах много доволна от него последния път.
10. База за сенки I Love Stage на Essence.
11. Четка за пудра на Essence отново. Изобщо не очаквах да я намеря в българските магазини, но ето че в Lilly я имаше налична. Последната! (Извинявам се, че е така скрита, но май така е по-добре. Вече е доста ползвана.)
12. Матираща пудра All about Matt на Essence, разбира се. Четох някакво положително ревю за тази пудра и реших да я изпробвам.
13. Любимият ми фон дьо тен на Borjouis Healthy Mix Serum в цвят №52 Vanilla.
14. Балсам за устни BabyLips на Maybelline с мента.
Извинявам се, че няма описани цени, но загубих касовите бележки.
Ще се опитам през Юли да се въздържам. Дори мисля да си направя един NoBuyJuly. Стискайте палци да устоя на всички предстоящи изкушения.

Коментари

  1. И аз се опитах да си наложа бан на пазаруването, но уви, още на втората седмица го прекратих :D Някак си когато си сложиш граници, ти се иска още повече :D
    Страхотен пост, ползвала съм почистващия гел на Himalaya и съм повече от доволна. Ще чакам да видя дали ти е харесала пяната!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование