Любимци за месец Май

Бързам да си споделя любимците за месец Май. Нещо не ми се получава графика. Този пост беше плануван за първите дни на Юни, не за почти средата. Но по-добре късно отколкото никога.
1. Започвам със сухия шампоан на Schauma с памук. За пореден път съм доволна от него. Работата в службата се увеличи и понякога се прибирам у дома трупясала и много ме мързи да си измия косата. А с този шампоан косата ми придобива един приличен вид.
2.  Бебешкия шампоан Бочко с плодове. Освен за косата използвам този шампоан и за да си измия четките за грим.
3. Спиралата за очи Lash Princess на Essence. Почнах с много лоши впечатления от тази спирала, но през последния месец получих доста комплименти колко големи и красиви са миглите ми и май това ще е един от онези Love-Hate продукти.
4. Палитрата четворка сенки Diamante на Lollipop Cosmetics. И миналия месец беше в любимците. Писах отделно ревю за тази палитра тук.
5. Комбинация устни - молив за устни Colordrama на Maybelline в цвят 140 Minimalist и гланц за устни Galaxy от Purminerals. 
5. Любима песен за май месец е Conqueror в изпълнение на Estelle и Jussie Smollett.
Този месец нямам любим филм или книга. Има и такива периоди.
6. Като казах книга, да отбележа и моя Kindle сред любимците. С многото дълги пътувания, които имах през Май месец, той ми беше голямо удобство.
7. Любим влогър за месец Май е FancyThatWithCandice.
Тя е много сладка, говори много бързо и ми е адски забавно да гледам всеки път реакциите й на удивление или дори на разочарование.
И последното ми любимо, наистина любимо същество за месец Май и дори изобщо завинаги, е племенницата ми Пламена. Най-после отидох в София да се запозная с нея. Беше си като любов от пръв поглед.
 Да, знам че тук съм без грим и съм се отдала на домашен комфорт, но изобщо не ми пука. Плами е само на 3 месеца, но вече разбира от музика. Също като леля си харесва Сара Брайтман. Вече върти всички на малкото си пръстче. След седмица пристига в Бургас с родителите си и вече нямам търпение.

Коментари

  1. Само хубави моменти и много здраве и пожелавам на Плами! Сладурана. ^_^
    Трябва и аз да пробвам сухите шампоани, отдавна се каня. Мисля, че са перфектни за критични случай :D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование