Палитра Diamante от Lollipop Cosmetics

Време е да дам и аз своето мнение за сенките на Lollipop Cosmetics.
Наскоро си взех палитрата от четири цвята Diamante от серията ITALIA. Да, знам, че цветовете са много ярки и първата реакция на хората е "Кога ще имаш повод да ги носиш? Прекалено ярки са!" Е, аз си намерих повод и то не един. А и като дойде лятото са идеални за ежедневния ми грим през почивните дни.
Палитрата, която си избрах е с изключително крещящи цветове - ярко жълто, градинско зелено, тъмно лилаво и черно. На пръв поглед изглежда така все едно тези цветове нямат нищо общо, което е така, и не се допълват изобщо, което не е така. Аз лично обичам да комбинирам жълтия и зеления цвят.
Опаковка:
Опаковката е като палитрите на Inglot - магнитна. Когато свършите сенките, можете да си поръчате други и да си сглобите каквато поискате цветова гама
Консистенция:
Сенките са прахообразни, но се нанасят доста по-лесно от други. Само трябва да внимавате, защото както казах, са много наситени.
Трайност:
Сенките са доста трайни. По мои изчисления последния път, когато ги използвах, издържах с тях от 19:00 часа да 02:00 часа - седем часа.
Състав:
Не съдържа парабени и изкуствени аромати. Ето тук може да видите пълния състав на самия продукт и да си го поръчате. В момента е намалена на 23лв.
Lollipop cosmetics са cruelty-free марка. Или казано на български, продуктите не са тествани върху животни. Нещо, което лично аз намирам за голям плюс.
Оценка: ОТЛИЧЕН 6!!! Бих закупила още продукти на Lollipop cosmetics. Хвърлила съм око на палитрите с червила и при първа възможност възнамерявам да се сдобия с някоя от тях.
Бих искала да науча дали вие сте използвали някой от продуктите на Lollipop cosmetics и доволни ли сте от тях.
P.S. Малко се бавя с постовете тези дни, защото имам доста работа, а и ми се насъбраха няколко пътувания едно след друго, но обещавам да наваксам. А дотогава се усмихвайте, че и след това. :)

Коментари

  1. Остави ги тия коментари от типа на "Уууу, кога ще го носиш!". Много ме дразнят.Не мога да си нося пайетените рокли през деня, не може да нося официялна рокля с кецове и не може да се наклепам с искрящ и цветен грим в ежедневието си. Все не може, не може, безброй правила, които няма пък да спазвам, живота и без това е кратък! :D
    А относно сенките, великолепни са, точно такива си търсех, щури и наситени. ^_^ Ще трябва пак да се ходи до DM :D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!