Good Box №1

Чаках, чаках и я дочака! Първата Good Box кутия! Дали е наистина GOOD? Хайде да разберем!
Кутията е прекрасна. Още от пръв поглед крещи "БИО"!
Започвам с хранителните продукти.
1. Първото нещо, което ми се наби на очи, беше сок от ананас на Polz. Дори в момента си отпивам от него сладко, сладко докато пиша този пост.
2. Кокоска ескимоска. Тази кокосова бисквитка според описанието е с лек дъх на мента. Е, не е лъжа. Наистина усетих нещо леко ментово в нея. Да, и нея я изядох.
3. QUIN BITE - Wake Up & Shake Up. Това, за да съм по-точна, е енергийно барче (май това е най-подходящата дума). На аювердична основа е, подходящо за вегани, без подсладители и е gluten free.
4. Лъжичка с мед. Тази лъжичка съдържа 100% натурален мед от акация, лавандула и липа. Макар че през лятото не пия чай, може и да си направя една чаша, за да проверя колко е вкусен меда. А може и да го използвам за да си направя от домашната лимонада.
Препарати за дома.
5. Био препарат за ръчно миене на съдове с шипка и маточина AlmaWin, 100 мл. Има доста свеж аромат. Ще ми е интересно да опитам био препарат за съдове.
6. Органични сапунени ядки. Като ги видях започнах да се чудя - Как ще си изпера прането с това в пералнята? Цялата торбичка се слага в пералнята с прането. Може да се използва два пъти. Вече ми се събуди любопитството.
Козметични продукти.
7. Слънцезащитен лосион за лице и тяло на Wooden Spoon със SPF 30, 50 мл. Може би ще го използвам основно за лице, но може и да опитам поне веднъж да го нанеса по цялото тяло. Съдържа какао, шеа и кокосово масло, но има доста особен аромат. Ще се тества за по-достоверна оценка.
8. Натурален сапун Лятна свежест - съдържа масла от авокадо, макадамия, жожоба и зехтин. Той е причината кутията да ухае така хубаво. Пише, че е подходящ за всеки тип кожа.
9. Мостра на хидратиращ крем за лице против бръчки с роза и лайка на BIOFFICINA TOSCANA. Този продукт може би ще дам на майка.
Напитка.
10. Чай на Clipper с касис и Акай(ашай) бери (плод с големината на череша; расте в дъждовните гори на Амазония). Харесвам чайовете на Clipper. Любимият ми е с мента, затова и нямам търпение да опитам този.
В кутията също така имаше и талон за 10% отстъпка за магазин www.arminabio.bg, но не успях да го снимам.
В заключение:
Кутията ми хареса. За първи път ми се случва да има продукти, сред които мострите не са преобладаващи. Вече нямам търпение за следващата.

Коментари

  1. Иееей! Сестра ми си взе същата кутия и аз обмислям вече дали да не се абонирам. Изглежда страхотно само ми се искаше да имаше повече козметика, но пък пак е много яка идея! ^_^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!