Сух Шампоан Batiste

Здравейте, прелестни!
Мисля, че всички вече знаете, че сухите шампоани Batiste най-накрая вече се предлагат и на българския пазар. Веднага щом привърших предишния ми на Schauma, знаех какво ми предстои да купя. Отидох в Lilly и купих освежаващия, който е подходящ за всеки тип коса. А и моментът беше много подходящ - точно на време за Zumba уикенда в Румъния. Пътуване с автобус, слънце, водата от басейна, танци и много пот и всичко това се отразява на косата малко или много. И понеже почти всичките тренировки бяха почти през половин час, вечерта за партитата имах време колкото да си ударя един душ на бързо. За косата си се доверих на Batiste и той оправда доверието ми. Приятелката, с която делях стаята в хотела, ме гледаше почти невярващо заради бързия резултат.
Използвам го между миенията на косата. Имала съм случаи, когато съм искала сутрин да си измия косата, но Морфей толкова ме е замаял, че съм се успала и е останало време само за един бърз душ.
Сега повече за самия продукт.
Сухият шампоан на Batiste обещава да ревитализира косата и да премахне излишното омазняване. Е, което си е вярно, вярно си е. Веднага щом го нанесох и го втрих в скалпа, резултатът беше на лице. Косата ми изглеждаше много по свежа. Ех, къде беше този шампоан през годините ми в гимназията?! Щеше много да ми улесни живота.
Начин на употреба:
Флакона се разклаща преди употреба. Трябва да нанасяте с кратки впръсквания в корените, като разделяте косата и държите флакона на разстояние 30 см. След няколко секунди втривате с пръстите си в корените и разнасяте с масажиращи движения. И сресвате косата и вече си правите прическа по ваше желание. Аз обичам да си сплитам косата.
Опаковка:
Флакон като при почти всички сухи шампоани.
Количество:
200 ml.
Цена:
6.95лв. в Lilly, но беше намален на 5.99лв.
Съдържание:
Не съдържа парабени и сулфати. Опитах се да го снимам по хубаво, но не мога да хвана с точност етикета.
Много обичам да виждам зайчета по опаковките на продуктите. Продуктът не е тестван върху животни. И разбира се, не ми е причинил никакви алергични реакции.
Извинявам се за небоядисаните си корени, но племенницата ми беше на гости и не беше удобно да си боядисвам косата. Но наистина исках да придобиете някаква представа за ефекта от шампоана. Тук косата ми не е мита три дни.
Преди

След

Определено ще се повтори тази покупка. Вече дори искам да пробвам и другите видове.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!