Minions or Is Yellow the new Black?

С излизането на "Аз, проклетникът" всички се влюбихме в миньоните. И как да не се влюби човек в тях - така забавно глуповатички и големи сладурковци. А неразбираемият им език винаги те кара да се усмихваш.
Ето че те си имат и свой собствен филм. Още когато видях трейлъра на страничката на Ади във Facebook, си казах, че ще го гледам. Без големи очаквания, разбира се.
Филмът разказва за живота на миньоните преди да срещнат Гру. Те са в непрестанно търсене на възможно най-злия обитател на Земята с единствената цел да му служат вярно и да направят живота му по-хубав. Но добри работодатели се намират трудно, а да ги запазят за миньоните се оказва още по-трудно. И така три миньончета - Кевин, Стюарт и Боб, тръгват на пътешествие с крайна цел намиране на нов уникално зъл и подъл господар. Задачата хич не е лесна - околосветска обиколка, среща с кралицата на Англия, много функционални джаджи и какво ли още не.
Много бързах да отида на този филм, защото бях обещала на една приятелка, която се беше прибрала от Англия само за няколко дни, че ще отидем да го гледаме. Денят ми беше много натоварен, трябваше да отида да си купя блендер след работа, а прожекцията беше в 20:00 часа. Бързах като ракета. Стигнах на време за уговорката и хванах прожекцията на време.
Дали обаче си струваше толкова да бързам?! Ето това е въпросът.
Да, миньоните са сладки. Да, много са забавни дори и малко глупави. Но като цяло сюжетът на филма не беше кой знае какво. Не бих употребила израза "Страхотно филмче". Но все пак беше забавно.
Като краен извод:
Филмчето е приятно, на децата им допада (нали все пак те преобладаваха в залата и това си пролича), но по мое мнение не е за голям екран. Колкото и да са ми симпатични миньоните, този филм просто не попада сред любимите ми анимации. А аз макар отдавна да не съм дете все още гледам анимации и дори си имам любими. :P
И все пак... В тях просто има нещо и просто човек не може да остане безразличен към тези омайни жълтурковци. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование