Нови подаръци от Германия от страхотна приятелка!

Тази публикация пререди една друга, която подготвях, но ще ви стане ясно защо.
Една от най-добрите ми приятелки, Кали, се прибра от Германия след почти три-месечен престой там. Преди година тя ми донесе неочакван подарък от Германия. Тогава бях толкова изненадана и сега, когато тя се прибра отново бях изненадана. Отново ми направи прекрасен подарък. Още съм в лека еуфория, особено като се има в предвид, че тя се прибра по-рано от очакваното, затова направо ще ви покажа прекрасните подаръци от нея.
1. Започвам с вкусотийките - вкусни сърчица от Milka и леко горчив черен немски шоколад. Обичам черен шоколад! Вече им видях сметката. Дори шоколада го подкарах първи. :P
2. Черен чай от Цейлон (или Шри Ланка, както е известен от 1972г. насам). През есента и зимата много обичам да пия чай.
3. BodySoul Wellness душ-гел за тяло с грейпфрут и бергамот. Ах, ухае толкова свежо!
4. Спрей за възстановяване и грижа на косата на Dove. Този спрей е за суха коса, както успях да си го преведа от немски. По принцип аз имам нормална коса, но през лятото, особено през последния месец, на моменти я чувствам малко суха, така че този продукт ще влезе в употреба. Ако ми хареса, мисля дори да му направя ревю. :)
5. Балсам за устни Aveo с кокос и лайм. Ухае прекрасно! Има и масло от авокадо. Обичам да ям авокадо, а сега ще видя и какъв ефект има в козметичните продукти.
6. Лак за нокти CATRICE Cosmetics в цвят 840 Genius In The Bottle. Този цвят е тип хамелеон. Зависи под какъв ъгъл го гледаш. Да дойде есента и първо с него ще си лакирам ноктите.
7. Най-хубавото обаче от всички подаръци мисля, че са тази сладка малка шапка-хипопотам и патето за баня, които Кали е купила за племенничката ми Плами. Направо нямам търпение малката да дойде сега през Септември за да й ги дам. Това е един от най-милите жестове, които някой е правил за мен или по-точно за близък за мен човек.
Но най-хубавият подарък е, че Кали се прибра. Така се радвам, че се върна. Това означава, че много скоро ще започнем да записваме нови хореографии, а вие може да ги гледате заедно с предишните на нейния канал в Youtube.
За истинското приятелство няма прекалено голямо разстояние.

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование