DM haul - на пазар в DM

Не знам от кога не бях стъпвала в DM. Не че не съм имала желание, просто нямах възможност да отскоча до там. И двата магазина в Бургас ми идват прекалено далече. Единият е в ж.к. Изгрев, другият - в ж.к. Меден Рудник, а аз живея в центъра. Но когато изникна повод да отида до Изгрев, видях и удобната възможност задължително да мина през DM. Основно си накупих продукти от марката Balea. Ето и какво си напазарих от там.
1. Лосион за тяло с аромат на кокос на Balea. Обожавам аромата на кокос. На някои хора им идва прекалено сладникав, но на мен лично ми действа много успокояващо.
2. Крем за крака с уреа на Balea. Нямам си и представа какво е уреа, но за момента кремчето ми харесва.
3. Шампоан с ванилия и бадеми на Balea. Напоследък усещах косата си много суха и не ми беше особено приятна на допир - като слама. Реших се да сменя шампоана и се спрях на този.. Обмислям му ревю. 
4. Балсам за устни с ябълка и канела на Balea.
5. И последното което си купих от DM беше почистващия спрей за четки на Ebelin. Слушала съм много хубави отзиви за този спрей и от доста време исках да си го взема. Тези дни ще се провери колко е ефективен.
Не съм купувала никаква декоративна козметика, което за мен си е голям плюс. Опитвам се да изхабя наличната. Не е лесно, но за момента се справям добре.
П.С. Извинявам се за снимката. Имам нов телефон, който прави снимките много хубави, но реших да изпробвам и една програма за обработка на снимки, така че все още съм в процес на изучаването й. :)

Коментари

  1. Уреата идва от урината. :)
    http://www.home-bodybuilder.com/features/96-urea-i-beltachini.html

    ОтговорИзтриване
  2. Мен пък много ми харесва снимката, само ми се искаше да качваше малко по- големи снимки, че да им се любувам по-лесно. :D Откакто се преместих в друг апартамент, който е близо до DM само там кисна :D Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  3. А между другото с приятеля ми вече три поредни години ходим в Бургас на море, много ми харесва този град, и хубави снимки стават там за блогито :D
    Тази година изцяло зачеркнахме морето и ми липсва! Има го спокойствието на малкия град, без обаче да умираш от скука като в моя роден Лом :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ще взема под внимание големината на снимките. А когато дойдеш другия път в Бургас, пиши за да си направим едно кафе по блогърски. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование