Good Box Август 2015

Августовската Good Box е по-пълна и тежка от обикновено и има защо. Викам си: "Леле, тя прелива!"
Предупреждавам ви, че вече видях сметката на био солетите и на суровото десертче.
1. Пълнозърнести солети от ръж от NATUR.BG. Тези солети ми дойдоха много добре като леко хапване преди обяд и ми харесаха.
2. Суров десерт портокал Go4Raw Bar. Много обичам такива сурови десертчета. Какао и портокал са чудесна комбинация.
3. Домашна халва. Все още не съм я опитала. Когато се прибрах у дома я поставих във фризера и сега чакам да видя дали ще ми се услади тази сладоледена халва (така пише и на упътванията, че ще стане на сладоледена халва).
4. Kombucha life - жива натурална напитка. И нея я изпих. За разлика от студения чай миналия месец тя ми допадна. Това е естествено газирана напитка. Опитвах се да се сетя на кое питие ми напомня. Ако сте опитвали детското шампанско, онова в шарените бутилки, тази напитка е със същия вкус. Моята беше с джинджифил.
5. Сапунче за петна от Сапунена Работилница.
6. Ръчно направен натурален сапун с лимонена трева на Freen. Ухае много свежо.
7. Био Розова вода на ARMINBIO.
8. Лосион за почистване на очния грим на Phytocode. Вече го изпробвах и за момента не мога да се оплача. Ще изчакам малко за по-обективна гледна точка.
9. Крем за лице против зачервяване на Phytocode, мостра. Както знаете с кремовете съм много внимателна и много претенциозна. Ще го проверя и ако съм доволна ще кажа.
10. Мехлем с лавандула на е*Лек. Това мехлемче е за кожни обриви.
Този месец в кутията имаше и брошура със съдържанието на кутията - какво представлява всеки продукт. Така е много по-удобно за всички ни. Също така пише и от кой он-лайн магазин може да се закупят повечето продукти.
В заключение: Определено харесах хранителните продукти. Другите предстоят да се тестват, но като цяло съм доволна и този месец от кутията. Браво, GOOD BOX!

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование