Био Розова вода от ARMINABIO

В последната Good Box кутия, която пристигна за август месец, имаше доста хубави неща, но едно ми направи особено, особено добро впечатление - Био Розовата вода на ARMINABIO.
Използвала съм и преди продукти с розова вода и съм била доволна от тях, но чиста розова вода не съм използва от години или дори въобще. За последно си купих розова вода преди години по съвет на първата ми съквартирантка. Току-що се бях преселила във Варна и кожата ми трудно привикна към климата там. Във Варна е доста по-ветровито за разлика от Бургас. Кожата ми получи някакъв обрив и съквартирантката ми предложи да опитам с розова вода. Каза, че я имало във всяка една аптека. Отидох до близката аптека и си купих една опаковка. Прибрах се, изчистих лицето си, нанесох с памук розовата вода по лицето си, но нямаше успокояващ ефект. Просто този продукт не оправда очакванията ми и повече не си купих и не нанесох розова вода на лицето си. Това беше преди Good Box кутията за месец Август.
Когато видях бутилката реакциите ми бяха смесени. Хем бях развълнувана, хем си напомнях да съм предпазлива. Имала съм сблъсък с алергични реакции и не ми трябва да получа още една. Е, престраших се и я изпробвах. Ето и малко повече подробности за самия продукт.
Опаковка: Продуктът се съхранява в бутилка от тъмно-кафяво стъкло. Етикетът на бутилката е много красив, в цвят розово (като розовия цвят на куклата Барби). Много ми харесва и красивата г-ца Роза на етикета (просто реших да й дам това име). Капачката се развива и на отвора има регулатор, с който много по-равномерно взимате необходимото ви количество.
Количество: 100 мл.
Съдържание: 100% биофлорална вода, получена при парна дестилация на свежи розови листа. Вода от Rosa Damascena, Citronelol, Geraniol, Eugenol, Farnesol.
Цена: 7.90лв. в сайта на ARMINABIO.
В момента в който отворите бутилката, се усеща много нежен, но ненатрапчив аромат на рози (естествено). Консистенцията е напълно течна. Розовата вода е мултифункционална - против акне, зачервявания, дерматити, бръчки. Може да се използва и като тоник, лосион за след бръснене. И според описанието дори може и да се пие, но все още не се престрашавам да я тествам в това отношение.
Използвам розовата вода сутрин, след като съм измила лицето си. Слагам едно определено количество на памучния диск и я нанасям по лицето си. Имам чувството, че нежност покрива лицето ми. Не ми причинява никакви дразнения по кожата, нямам зачервявания. И понеже моята кожа е склонна към образуване на акне, ако не внимавам (споменавам го за кой ли път), този продукт замести дори тонера ми против акне сутрин. Също така го прилагам и като парфюм, когато искам нещо по-нежно като ухание. Капвам 2-3 капки на дланта си и нанасям с ръце по шията, китките, а понякога и малкото останало количество до лактите.
В сайта видях, че предлагат и по-голяма опаковка от 250 мл. и определено ще си я поръчам. Също така имат и спрей, който също бих искала да тествам.
В заключение: Това е вече любим продукт! И при това на достъпна цена!
Повече информация за този продукт може да намерите в сайта.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование