Handmade Festival Burgas 2015

На 14, 15 и 16 Август в Бургас се организира Фестивал за ръчна изработка - дрехи, бижута, сапуни, керамика и много други. Чаках този фестивал от обявяването му преди може би два месеца. Събитието се състоя в продължение на три дни в Експозиционен Център Флора.
Бяха се събрали майстори на ръчната изработка от цяла България, а имаше участници дори и от Русия. Така ми се искаше да си купя от всеки щанд по нещо, но се въздържах.
Все пак си взех някои неща, от които наистина имах нужда.
1. Козметичен несесер. Жената, която ги прави се казва Павлина, но й забравих фамилията. На нейния щанд имаше още и чанти и плюшени играчки. Несесерът е подплатен и отвътре. Колебаех се между този и един с шоколадови бонбони. Спрях се в крайна сметка на този, защото от бонбоните само ще ми се дояде нещо сладко.
2. Четка за коса. Имах нужда от нова, а и дървените четки са много по-добър избор за косата. Добавям също така, че и красивата рисунка на гърба на четката също ме грабна. Истинска африканска красавица.
3. Това малко розово зайче е за племенницата ми Плами, която е малко болна, но когато се оправи и ми дойде на гости ще й го подаря за да си го гушка много. Още такива играчки може да намерите на Deni Handmade. Сред нещата й има голям избор.
4. И последно, но не по важност - разделител за книги. Тази красота е дело на DayDream'. От доста време исках да се сдобия с един от тези разделители и когато видях щанда на DayDream си казах, че задължително ще си взема един. И наистина това беше първата ми покупка от базара.
На фестивала имаше голям избор. Спирах се на всеки щанд.
Вече с нетърпение очаквам и коледния фестивал. Този път ще си заделя по-голяма сума пари. Обещавам! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование