Първа покупка от LA ROCHE-POSAY - EFFACLAR

Благодарение на Snejana.Atanasova и Murfeishun разбрах за промоционалната кутия, която LA ROCHE POSAY пуснаха, пълна с продукти за чувствителна и мазна кожа с несъвършенства (акне). Тъкмо ми трябваха и няколко нови продукта за почистване на лице, така че това беше идеалната възможност да си взема нещо от тази серия. Ето и линк с информация в кои аптеки се предлага тази промоция.
Реших да опитам с почистващия измиващ гел EFFACLAR за мазна и чувствителна кожа. Купих го за 8.45лв., попълних талона от промоционалната брошура и така получих и кутията.
Определено съм била доста интересна картинка в мола - вървя и отварям кутия и в същото време се опитвам да не разсипя съдържанието й.
А ето и какво е съдържанието й:
1. Термална вода LA ROCHE-POSAY, 50 мл. За момента съм изпробвала само термалната вода на Avene, която ми е любима. Надявам се и тази да е толкова добра.
2. Почистващ и измиващ гел EFFACLAR за мазна и чувствителна кожа, 15 мл. В брошурата имаше още една малка мостра от 7 мл., която вече успях да използвам.
3. Коригираща грижа против несъвършенства, за отпушване на порите и борба с появата на белезите EFFACLAR DUO, 3 мл.
4. Успокояващ възстановяващ балсам CICAPLAST BAUME B5, 3 мл.
5. Високотехнологичен хидратиращ крем за чувствителна кожа HYDRAPHASE INTENSE LEGERE с дълготрайна ефикастност,  3 мл.
6. TOLERIANE TEINT високопокриващ коригиращ Фон Дьо Тен флуид, 2 х 1 мл. Едната мостра я дадох на моя приятелка, която вече я използва й каза, че й е харесал.
Изпробвах само два от продуктите, но за момента съм доволна. Кутията наистина ми харесва като съдържание.
До колкото успях да разбера, промоцията продължава до 15 Ноември или до изчерпване на количествата.
А на вас харесва ли ви промоционалната кутия на LA ROCHE-POSAY? :)
Keep On Smiling!

Коментари

  1. и аз си го взех преди няколко дни, харесвам много кремчето и гела, много са приятни като текстура, засега ефект при акнето не виждам, но още е рано
    дори и да не ми помогне затова бих продължила да ги ползвам, защото много добре ми се отразяват на кожата

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование