September Favorites 2015

Този път публикувам този пост по-навреме. Като се замисля, този месец имам много повече любимци.
1. CC крем на Max Factor. През по-топлите месеци предпочитам да използвам нещо по-леко за лицето си и още миналото лято се влюбих  в този продукт. Така че е напълно нормално да е сред любимците ми. Все пак Септември беше доста топъл месец.
2. Лекия хидратант за равномерен тен на Avene и душ-гела за чувствителна кожа, които ми бяха предоставени от компанията за тестване и имат отделно ревю.
Държа да уточня, че BB крема го използвах през делниците, а CC крема през събота и неделя.
3. Палитрата Diamante на Lollipop Cosmetics. Бях си обещала да използвам максимално черния и лилавия цвят от палитрата и така и направих. Отбелязвам за кой ли път трайността им. В края на работния ден срещам една съседка и тя всеки път набляга колко добре изглежда очния ми грим. Не знам какъв е този късмет, но всеки път когато ми го каже съм с тези сенки.
4. Био розова вода от ARMINABIO. Този продукт вече си има отделно ревю. Заслужи си го.
5. Палитрата сенки Matte Eyes на Too Faced. Тези сенки са просто уникални. Получих не един комплимент за тях, особено за комбинацията Day.
6. Спрей за възстановяване и грижа за коса на Dove. Това е един от подаръците ми от Германия, за които писах тук.
7. Балсам за устни Aveo. Още един продукт от подаръците ми от Германия. Когато го изразходя трябва да се заредя с него по някакъв начин от Германия.
8. Шампоан Balea с ванилия и бадеми. Сериозно, струва ми се, че от както започнах да използвам този шампоан, косата ми е много по-хубава. Май скоро ще отида пак до DM, дори ако е само за да си купя този шампоан.
9. Любим филм - "Мъжът от U.N.C.L.E." Колебаех се малко между него и "Хотел Трансилвания 2", но красивите шпиони надделяха.
10. Любима песен - тук вече определено саундтрака на "Хотел Трансилвания 2" е на първо място.
11. Любимо предаване/сериал - "Как да ни се размине убийство" (How to get away with a murder). Изгледах целия първи сезон и вече следя с голям интерес втория. Вайола Дейвис е великолепна. Определено с право си спечели наградата EMMY. Ако следите и официалната ми страница във Facebook, сте видели, че споделих на стената си речта й. Разтърси ме!
12. Любим влогър. И ако през Август такъв липсваше, този месец имам цели двама. Първата е прекрасната Jaclyn Hill, която просто е уникална. Харесва ми как цялата просто е едно голямо кълбо от жизнена енергия във всеки един видео клип. А и този месец беше много активна. Така ми се иска да можех да си купя нейния хайлайтър Champagne Pop от BECCA, но за съжаление нямам възможност.
И другата прекрасна дама, която през последния месец също стана отново по-активна е Charisma StarТя има големи красиви очи и озаряваща усмивка.
През последния един месец тя и Youtube канала ICON представят различните грим визии за всяко едно десетилетие от 20 век. Последното беше 50-те години и грим музата й беше София Лорен (не се и учудвам).
Доста месечни любимци имам този път, чак се изненадвам на самата себе си. А и така са вълнувам за Октомври.
Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование