The Body Shop in Istanbul

So as you all know I was in Istanbul in the middle of October. Unfortunately we didn't have enough time to see the city the way you're supposed to do it. But at least I was able to buy something small for me, for my mom and for my niece (my sister too is happy when I make gifts to the little Barbie).
So the traffic in Istanbul is like... WTF!!! But our Zumba instructor happens to be a good driver. Although we still had to leave the city very early we had only one chance for shopping and we decided to go to the nearest mall for that. There we had plenty of choices for shopping but I guess because I had nothing from The Body Shop I made my choice to buy something from there. So I bought these two travel kits. The blue one is for my mom and it is with argan oil and the brown one is for me and it is with coconut. Both kits have a shower gel, a body butter, a shower sponge for the body (I don't know how is the word in English) and a handcream. I think maybe to do a review of these products.
The gift for my niece is wrapped up so I can't take a picture of it. But they didn't charged me extra for the wrapping. In Bulgaria they will charge me for sure.
I wish I had bought more things from the other shops there but we were time-limited. Next time, Istanbul. I promise. :)
Както всички знаете в средата на Октомври бях в Истанбул. За съжаление нямахме време за да разгледаме града както подобава. Но поне успях да купя нещо малко за мен, за мама и за племенницата ми (сестра ми е много щастлива, когато правя подаръци на малката Барби).
Трафикът в Истанбул е като... WTF!!! Но нашата Zumba инструкторка е добър шофьор. Въпреки че трябваше да си тръгнем много рано, ни се отвори само една възможност за пазар и решихме да отидем в най-близкия мол. Имахме голям избор на магазини, но предполагам, понеже нямах нищо от The Body Shop реших да пазарувам там. Така че купих тези комплекти за път. Синият е за майка ми и е с арганово масло, а кафявият е за мен и е с кокос. И двата комплекта съдържат душ-гел, бутер за тяло, гъба за баня и крем за ръце. Мисля може би да направя ревю на тези продукти.
Подаръкът за племенницата ми е опакован и за това не съм му направила снимка. Но изобщо не ме таксуваха допълнително за опаковката. В България със сигурност ще ме таксуват.
Иска ми се да бях купила повече неща и от другите магазини, но бяхме ограничени във времето.
Следващия път, Истанбул. Обещавам. :)

Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование