January Empties

Гледам да не трупам прекалено много празни опаковки. Затова съм много доволна, че този път ще споделя само пет изразходвани продукта.

1. Хидратиращ крем за лице на Bioten за нормална и смесена кожа. Продуктът има отделно ревю тук.
2. Спирала за обем на H&M. Тази спирала разделя идеално миглите ми. Бих си я купила пак. Но съдържа три парабена. Това е единственият ми проблем.
3. Самобръсначка Gillette Venus Riviera. Купувам за кой ли път тази самобръсначка. Тя има три ножчета, главата й е гъвкава и е много нежна.
4. Коректор Correct Me! на Aura Cosmetics. Много приятен и лек продукт. Идеален за всекидневна употреба. Вече си взех нова опаковка.
5. И последният продукт е гъбата за нанасяне на грим на Real Techniques. Това е може би трета ми гъба и вече си купих нова. Разпределя фон дьо тена ми добре и е на достъпна цена.
Бавно, но славно работя и по продуктите от Project Pan 2017.

I try not to have to many empty packages. That's why I am very pleased that this time I will share only five used up products.

1. Bioten skin moisture for normal to combination skin. The product has its own review here.
2. H&M volume mascara. This mascara separates my lashes perfectly. I would buy it again. But it contains three parabens. This is my only problem.
3. Gillette Venus Riviera razor/shaver. I buy this razor for I don't know which time. It has three blades, flexible head and it's very gentle.
4. Aura Cosmetics Correct Me! concealer. Very nice and light product. It's perfect for everyday use. I already got myself a new one.
5. And the last product is the Real Techniques makeup sponge. This is maybe the third one I repurchase and I already have a new one. It applies my foundation very well and it's on a good price.
I'm also slowly but firmly  working on Project Pan 2017.
Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование